۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۲۵۲۰۱
رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري در بروجن؛

200 پرونده طلاق هر سال در چهارمحال و بختياري به سازش ختم مي‌شود

رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري گفت: در چهارمحال و بختياري هرسال حداقل 200 پرونده طلاق منجر به سازش مي‌شود.
200 پرونده طلاق هر سال در چهارمحال و بختياري به سازش ختم مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري صبح امروز در آيين توديع و معارفه رئيس جديد دادگستري بروجن، اظهار داشت: در راستاي اجراي قوانين و مقررات دستورات رياست قوه قضائيه در سال‌هاي گذشته و امسال با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبري، در قوه قضائيه سياست هايي اتخاذ شده که در پيشگيري از وقوع طلاق اقدامات موثري داشته باشيم.

سيد عبدا... موسوي با بيان اين که هرسال حدود ۲۰۰ پرونده طلاق در استان به صلح و سازش منجر مي‌شود، گفت: امسال با تاسيس کردن کلينيک مشاوره در شهرستان‌هاي بروجن و لردگان، زوجين داراي اختلاف و پرونده در دادگستري از خدمات مشاوه‌اي برخوردار مي‌شوند.

وي، به امضاء توافق‌نامه با ۱۲ دستگاه حکومتي، اجرايي و عمومي اشاره کرد و گفت: در اين توافق‌نامه تصويب کرديم تمام افرادي که در شرف ازدواج هستند قبل از انعقاد عقد در کلاس‌هاي مهارت زندگي شرکت کنند.

موسوي در ادامه با اشاره به اين که سير سعودي ورودي در دادگاه و داسرا بسيار زياد است، افزود: مردم تا جايي که امکان دارد از ورود هر اختلاف و مشکلي به دادگاه جلوگيري کنند؛ سعي نمايند از فرصت‌هاي ديني، روحانيون و حرمت‌هاي ريش سفيدي استفاده کنند.

رئيس کل دادگستري چهارمحال و بختياري با مهم خواندن اجراي احکام اضافه کرد: بين وقوع جرم و اجراي حکم نبايد فاصله زيادي ايجاد شود چرا که کمترين اثر را به دنبال خواهد داشت.

وي در پايان گفت: اميدوارم با دقت و سرعت به گونه‌اي به وظايفمان عمل کنيم تا رضايت مردم را بيش از پيش فراهم کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۷:۲۰

30 Dec 2019