۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۲۲۰۳
امام جمعه شهر اردل:

گره کور بيکاري جوانان اردل به دست مسئولين باز مي شود

امام جمعه شهر اردل گفت:بيکاري جوانان اردل باعث مشکلات اجتماعي شده که اين گره کور با دست خير مسئولين باز مي شود.
گره کور بيکاري جوانان اردل به دست مسئولين باز مي شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي و تبريک به مناسبت ميلاد با سعادت پيامبر اکرم(ص) و امام صادق (ع) با بيان اينکه زندگي پيامبراکرم(ص) و حضرت خديجه (س) اگويي کامل براي خانواده هاي امروز و جوانان است افزود: ازدواج سنت مهمي است که امروز دستخوش حوادث و افکار انحرافي شده که اگر توجه نکنيم گرفتاري هاي فراوان تري را خواهد داشت.

سلمان پور اظهار کرد: اگر ازدواج از روي بي معرفتي و عشق هاي ظاهري و هوي و هوس باشد، پايدار نيست و براي فرد آرامش و دوام ايجاد نمي کند.

وي افزود: آمار طلاق در حال رشد صعودي و افزايش قابل توجهي در کشور ماست و برخي در مدت زمان کوتاهي از زندگي به نتيجه طلاق مي رسند.

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه يکي از دلايل بالا رفتن سن ازدواج و طلاق در جامعه و شهرستان اردل بيکاري است افزود: :بيکاري جوانان اردل باعث مشکلات اجتماعي شده که اين گره کور با دست خير مسئولين باز مي شود.

سلمان پور بيان کرد:جوانان شهرستان اردل امروز به خاطر بيکاري به استان هاي ديگرمهاجرت کرده و حاشيه‌نشين مي‌‌شود و به تبع اين موضوع دچار معضلات و مشکلات متعدد همچون فقر مي‌شود.

وي با اشاره به پيروزي رزمندگان اسلام در حلب بيان کرد:عشق به ولايت فقيه که همان ولايت رسول الله است عامل اصلي پيروزي رزمندگان اسلام در حلب بوده است.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۳۱:۵۶

11 Jan 2020