۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
کد مطلب : ۴۰۰۸۸
امام جمعه موقت شهرکرد؛

مشکلات اقتصادی با وحدت بخش های جامعه حل می شود/تضعیف نظام حرام است

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: راه حل عبور از مشکلات اقتصادی تلاش بیشتر دولت و همراهی و وحدت بخش های مختلف در جامعه است.تضعیف نظام جمهوری اسلامی امری حرام است.
مشکلات اقتصادی با وحدت بخش های جامعه حل می شود/تضعیف نظام حرام است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرکرد با تاکید بر اشد مجازات برای مفسدان اقتصادی افزود: در برخورد با این افراد باید طبق قوانین شرع عمل و از مسامحه، رحم و شفقت خودداری کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به لزوم برخورد با مفاسد اقتصادی در کشور، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک کشور ثروتمند است و ما اگر از این منابع به‌خوبی استفاده نکنیم و اجازه دهیم برخی از افراد در ارکان نظام نفوذ کنند و مفاسد اقتصادی شکل بگیرد، منابع کشور رو به نابودی می‌رود، بنابراین با این افراد باید قاطعانه برخورد شود.

فاطمی با بیان اینکه تضعیف نظام حرام است، بر پیگیری مطالبات مردم از مسیرهای معقول تاکید کرد و گفت: بی شک همانطور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند به دولت تذکر می دهیم اما آن را تایید می کنیم.

وی همچنین گفت: تجربه تاریخی کودتای ۲۹ مرداد عبرتی برای مسئولان نظام در مواجه با آمریکا و کشورهای غربی است.
فاطمی، کودتای امریکایی انگلیسی ۲۸ مرداد ثابت کرد که غرب هیچگاه قابل اعتماد نیست.

وی ادامه داد: این واقعه اسفناک تاریخی برای شرایط امروز کشور درس عبرتی ارزشمند برای مسئولان کشور است تا بار دیگر با با بی وفایی و بی اعتمادی آمریکا و اروپا مواجه نشوند.

فاطمی با اشاره به رفتار کشورهای اروپایی در موضوع برجام تصریح کرد: احتمال می رود ماندن اروپا در برجام برای محدود کردن ایران باشد تا آمریکا با آسودگی هرکار که می خواهد انجام دهد.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: به جای اعتماد به غرب که برای کشور هزینه بردار است باید امور داخلی کشور را تنظیم کرد.
وی همچنین با تاکید بر مراقبت در خصوص کسب مال حلال، افزود: طبق آیات و روایات دین اسلام، رزق حلال خوردن از بالاترین عبادت ها و والاترین سعادتهاست.

انتهای پیام / 1024ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۲۴

27 Dec 2019