۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۳۰۴۵۸
امام جمعه شهر بن:

دست هايی که بسمت عربستان دراز شوند را با قاطعيت قطع مي کنيم

رژيم آل سعود در تلاش است، خوي حيواني خود را از طريق اسلام و به عنوان نماد اسلام به نمايش در بياورد در عوض عده اي در کشور به دنبال دوستي با عربستان هستند
دست هايی که بسمت عربستان دراز شوند را با قاطعيت قطع مي کنيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از؛  زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي و پرداختن به ادامه موضوع هفته گذشته در رابطه با ازدواج گفت:،خداوند متعال فرموده است : خداوند در بحث خلقت همه چيز را زوج آفريده است و اين را به عنوان يکي از بزرگترين نشانه هاي خلقت يادآوري کرده است.

و يکي ديگر از نشانه هاي عظمت و خلقت پروردگار اين آيه است که اشاره دارد که ما شما را از مايه بي چيزي آفريديم و براي شما زوج قرار داديم تا مايه آرامش شما باشد.

وي افزود : يکي از مشکلات بزرگ ازدواج در بين جوانان اين است که بعد از ازدواج دو نفر متاسفانه آموزش هاي ديني و مذهبي وجود نداردو خانواده انگار که دوسرباز به ميدان جنگ مي فرستند و خانواده ها به جاي مشاوره دادن و راهنمايي به اين زوج ها مشکلات بين اين جوان را خراب تر ميکنندو بدتر ميکنند.

وي ادامه داد : امروزه عمده آموزش جوانان ما در زمينه آموزش قبل از ازدواج تنها به يک آزمايش خون و چند ساعت کلاس خلاصه مي شود، واين دو جوان هيچ گونه آگاهي هايي در زمينه شناخت وظايف يکديگر ، حقوق يکديگر و مواردي از اين قبيل را ندارند.

خطيب جمعه بن گفت: ازدواج هاي خياباني که بدون شناخت و عدم آگاهي خانواده ها صورت مي گيرد قريب به اتفاق پس از مدتي به طلاق منجر مي شود و ازدواج هاي موفقي نبوده و نيستند.

ميرافضلي با تسليت شهادت امام محمد باقر(ع)گفت : امام محمد باقر در سن کودکي و طفوليت شاهد و ناظر وقوع حادثه ي کربلا بودند و تا پايان عمر شريفشان يادآور اين واقعه ي عظيم وسخت بودند.

حجت السلام سيد حسن مير افضلي گفت: فرا رسيدن ايام مبارک عيد قربان و عيد غدير اين عيد بندگي و عيد قرباني کردن نفس را نيز به تمامي مسلمانان جهان تبريک عرض مي نماييم.

مير افضلي با گرامي داشتن سالگرد شهداي منا افزود: اين امر بي کفايتي رژيم آل سعود را در امر اداره ي مناسک حج نشان داده که اين ها حريم الهي را شکستند و باعث ناراحتي و انزجار افکار عمومي از آل سعود شدند.

مير افضلي در ادامه افزود : متاسفانه بدتر از اين موضوع سکوت مرگبار مدعيان حقوق بشر است که چندين هزار نفر در اين مراسم کشته شدند اما هيچ گونه اقدام و حرکت و حتي يک عذر خواهي ساده از جامعه اسلامي صورت نگرفت.

وي گفت :رژيم آل سعود لياقت خادمي حرمين شريفين را ندارد و اين خائن به خانه ي خدا هستند و اين ها در تلاش اند خوي حيواني خود را از طريق اسلام و به عنوان نماد اسلام به نمايش در بياورند.

امام جمعه بن گفت: به دو دليل رژيم آل سعود با رژيم خبيث اسرائيل در حال همکاري است اول اينکه فهميده است که توان اداره مناسک حج را ندارد و دوم در حال تلاش براي انتقال قدرت از پادشاه به وليعهد مي باشد.

امسال در حالي که مردم عزيز ايران در حال برگزاري ساگرد شهدا منا در داخل کشور هستند بعضي از آقاياني که تا ديروز ميگفتند ما نياز به قدرت موشکي نداريم امروز ميگويند که اگر احتياج باشد بايد دست به سوي عربستان دراز کنيم و از آنها ياري بگيريم؛ما به اينها افراد اشاره مي کينم دستي هاي که بسمت عربستان دراز شوند را با قاطعيت قطع ميکنيم.
انتهاي پيام/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۱۰:۳۰

11 Feb 2020