۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۳۴۴۱۸
فرماندار کوهرنگ خبر داد:

500 ميليارد خسارت به شهرستان کوهرنگ وارد شد/تلف شدن بيش از 300 راس دام

فرماندار شهرستان کوهرنگ از خسارت هاي سنگين به اين شهرستان در بارندگي روزهاي اخير خبر داد و گفت: به بيش از 500 خانوار عشايري در اين شهرستان خدمات رساني شد.
500 ميليارد خسارت به شهرستان کوهرنگ وارد شد/تلف شدن بيش از 300 راس دام
به گزارش جهانبین نیوز، مرتضي زمانپور، فرماندار کوهرنگ در گفتگو با کوهرنگ خبر از خسارت 500 ميليارد ريالي شهرستان کوهرنگ در بارندگيهاي اخير خبر داد.

مرتضي زمانپور افزود: اين خسارت ها بيشتر در بخش جاده، کشاورزي، باغات، مسکن، تاسيسات آب و برق و دامهاي عشاير بوده است.

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: در طي 24 ساعته گذشته به بيش از 500 خانوار عشايري در اين شهرستان خدمات رساني شد.

مرتضي زمانپور اظهار کرد: با توجه به بارش‌هاي شديد باران و رعدوبرق در شهرستان کوهرنگ در 24 ساعته گذشته به خانواده‌هاي عشاير ساکن و در حال کوچ اين شهرستان خساراتي وارد شده است.

 در همين حال قوام فتاحي، رئيس اداره امور عشاير کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر،  از تلف شدن 300 راس دام عشاير کوچرو در مناطق ييلاقي در بارندگي هاي روز گذشته در اين شهرستان خبر داد و گفت: بيش از 500 هزار راس دام عشاير در منطقه گرفتار باران سيل آسا قرار دارد.
 
قوام فتاحي رئيس امور عشاير کوهرنگ، تلفات در دام هاي عشاير را بدليل صاعقه، وزش باد شديد و گرفتارشدن دام ها در باتلاق اعلام کرد.

وي افزود: از زمان شروع بارندگي که از اواخر هفته گذشته شروع شده است، مقدار قابل توجهي مواد خوراکي، البسه و پتو بصورت اضطراري بين عشاير بدون سرپناه توزيع شده است.

انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۳۱:۴۳

12 Feb 2020