۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
کد مطلب : ۳۹۷۳۸
مديرکل زندان‌هاي استان چهارمحال و بختياري:

​کمبود فضاي ورزشي در زندان‌هاي چهارمحال و بختياري

مديرکل زندان‌هاي استان چهارمحال و بختياري گفت: زندان‌هاي چهارمحال و بختياري فضاي ورزشي ندارند و بايد در اين راستا اقدامي صورت گيرد.
​کمبود فضاي ورزشي در زندان‌هاي چهارمحال و بختياري
به گزارش جهانبین نیوز؛ حميدرضا حيدري مديرکل زندان‌های چهارمحال و بختياري امروز در ديدار با مديرکل ورزش و جوانان استان اظهار کرد: زندان‌هاي بروجن، لردگان، کانون اصلاح و تربيت و اردوگاه حرفه آموزي و کاردرماني استان با کمبود فضاي ورزشي مواجه هستند.

وي گفت: هم اکنون يک سالن ورزشي در زندان شهرکرد فعال است و مجموعه هاي ياد شده فاقد سالن ورزشي مي باشند.

حيدري بیان داشت: جمعيت زيادي از جمله کارکنان، سربازان وظيفه، زندانيان و خانواده هاي زندانيان جزو جامعه هدف زندان مي باشند که با ايجاد فضاهاي مناسب جهت ورزش و تربيت بدني، مي توان در راستاي تأمين سلامت و بازپروري زندانيان و پرکردن اوقات فراغت جامعه هدف گام هاي موثري برداشت.

حميد کريمي مديرکل ورزش و جوانان استان نيز در اين ديدار گفت: توسعه ورزش در زندانها و سوق دادن زندانيان و خانواده هاي آنها به ورزش، در کاهش آسيب هاي اجتماعي و بازاجتماعي شدن آنها اثرگذار خواهد بود.

وي به تقويت ورزش هاي باستاني در زندان اشاره کرد و گفت: بهره مندي از ورزش هاي قديمي همچون ورزش زيباي باستاني در بازپروري زندانيان، تاثيرات زيادي در سطح زندانها در پي خواهد داشت که بايد به تقويت ورزش باستاني در زندان پرداخت.

مديرکل ورزش و جوانان استان به تدوين سند چشم انداز ورزش در زندان هاي استان اشاره کرد و گفت: با تدوين اين سند مي توان مشکلات و کمبودهاي اين بخش را بر اساس اولويت هاي پيش بيني شده رفع کرد.

گفتني است برنامه ريزي لازم جهت بررسي راهکارهاي همکاري دوجانبه، توسط معاونين و کارشناسان هر دو مجموعه انجام تا خدمات هدفمندي به جامعه هدف ارائه شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۵۸:۲۲

25 Jan 2020