۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد مطلب : ۳۴۱۶۶
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد:

خطاب به مسنولان دانشگاه شهرکرد: نمی‌توانید برگزار نکنید/ مراقب باشیم در برابر ولی فقیه قرار نگیریم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکردگفت:دشمن نمی خواهد با فلان جناح کشور را دوقطبی کند بلکه هدف شوم آن ایجاد یک پرچم در برابر پرچم حزب الله و ولایت فقیه است تا عده ای را در برای ولی فقیه قرار دهد.
خطاب به مسنولان دانشگاه شهرکرد: نمی‌توانید برگزار نکنید/ مراقب باشیم در برابر ولی فقیه قرار نگیریم
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز چهارمحال و بختیاری در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد گفت: الحمدلله این روزها مسابقات قرآنی را در کشور شاهد هستیم؛ کشور حال و هوای قرآنی به خود گرفته است و از بسیاری از کشورها آمده‌اند و مسابقات بین‌اللملی قرآن برگزار می‌شود که مایه افتخار و بالندگی است.

وی با بیان اینکه باید به این مسابقات توجه ویژه داشت، تصریح کرد: متأسفانه شاهد برنامه‌ای در دانشگاه شهرکرد شاهد بودیم که به غیرت ایمانی هر مؤمنی برمی‌خورد.

 نکونام افزود: مسابقه قرآنی شکل داده‌اند و از ده استان دعوت کردند ولی متأسفانه در اوج کم‌لطفی و کم‌توجهی مسئولان دانشگاه مراسم برگزار شد.

وی با خطاب به مسئولین این دانشگاه گفت: نمی‌توانید، برگزار نکنید؛ کی از شما می‌خواهد؟ اجباری که در کار نیست، یا برگزار نکنید یا اگر برگزار می‌کنید ،آبروی استان را نبرید؛ مایه بگذارید و مجلس پرشور و شکوه بگیرید.

نکونام اهمیت دادن به قرآن و نگاه ویژه به آن را وظیفه همه دانست و گفت: باید محافل قرآنی ما پر نشاط تر و با شور بیشتری برگزار شود.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه در آستانه انتخابات مراقب باشیم کشور دوقطبی نشود، گفت: دشمن نمی‌خواهد با اصلاح‌طلبی و اصول‌گرایی و فلان جناح، کشور را دو قطبی کند؛ دشمن در مقام این است که یک پرچم در برابر پرچم حزب الله و ولایت فقیه بلند کند و یک عده‌ای را در مقابل ولی‌فقیه قرار بدهد، دو قطبی یعنی این؛ این برای کشور خطر است.

نکونام جناح بازی‌ را خطرناک و بد دانست و گفت: جناح بازی سمّ است؛ مهلک است،هر مؤمنی باید وظیفه خودش را انجام بدهد اما وقتی گفته می‌شود دو قطبی یعنی مراقب باشید یک عده زیادی می‌خواهند با القائات مسموم‌شان عده‌ای را در برابر ولی‌فقیه قرار بدهند و متأسفانه گاهی گوشه و کنار آثار این القائات مسموم دیده می‌شود و گاهی برخی‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرند.

نماینده ولی فقیه شهرکرد با بیان اینکه باید هواس‌ها جمع باشد، ما یک پرچم داریم به نام پرچم ولایت فقیه؛ یک پرچم داریم به نام پرچم حزب‌الله؛ گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: همه باید «جریان مؤمن انقلابی» را تقویت و کمک کنند، جوان‌هایی که در جریان هستند؛ مردان و زنانی که در این جریان هستند و به انقلاب کمک می‌کنند و روحیه انقلابی دارند و برای انقلاب‌شان دلشان می‌تپد و برای ولایت‌فقیه دل می‌سوزانند و احساس می‌کنند با ولایت‌فقیه بودن یعنی تقویت اسلام، تقویت قرآن، تقویت راه شهدا، تقویت امام و ادامه راه امام خمینی(ره) و این‌ها را باور دارند و در این مسیر هستند، باید حمایت شوند.

وی به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) یادآور شد و گفت: درایت، بزرگی، حکمت، آینده نگری، ایمان و بصیرت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف تحکیم پایه های نظام قابل تقدیر است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: مسئولیت های گسترده، اهداف وسیع و برنامه های علمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها تاثیرگذار بوده است.

وی گفت: درخشش بلند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همراه ارتش و بسیج در دوران جنگ تحمیلی، فعالیت در امور اقتصادی، سازندگی، کمک به دولتمردان و موفقیت در صنایع دفاعی باعث شده تا دشمن تفکر حمله به ایران را از سر بیرون کند.

نکونام به دوم اردیبهشت روز زمین پاک اشاره و تاکید کرد: انسان ها نباید زمین، محل زندگی موجودات بی نهایت و این نعمت بزرگ الهی را آلوده و تخریب کنند.

وی با اشاره به نزدیکی ۲۷ رجب سالروز با عید بزرگ مبعث افزود: بعثت، رسالت و انبیای الهی بالاترین نعمت خداوند و راه رسیدن به تکامل است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به پنجم اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس در سال ۱۳۵۹ اشاره و تصریح کرد: عنایت الهی به انقلاب اسلامی باعث وقع توفان شن و رسوایی استکبار جهانی شد.

وی با اشاره به هفتم اردیبهشت روز ایمنی و حمل و نقل جاده ای یادآور شد: بسیاری از حوادث جاده ای ناشی از کم توجهی و بی توجهی به راه های ارتباطی است، باید در ارتقای کیفی و کمی جاده ها توجه بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۵۸:۳۷

1 Jan 2020