۰
plusresetminus
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام: ترويج فرهنگ ايثارگري، تبيين سبک زندگي اسلامي ايراني، بالا بردن اعتماد به نفس مردم، ايجاد نشاط و اميد در جامعه، ايجاد فضاي برادري و مهرباني و وحدت و اخلاق ديني را از جمله رسالتهاي رسانه ارزشي و بسيجي است.
ضرورت تعامل رسانه و بسيج در مسير رشد و تعالي جامعه/رسالت رسانه بسيجي ترويج ارزشهاست
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر حجت الاسلام کريم سرافراز، در اولين همايش استاني بسيج، رسانه و گفتمان ولايت در شهرکرد گفت: انسان يک موجود مدني و اجتماعي است که از طريق ارتباط از خدمات متقابل ديگران بهره مند و نيازهاي خود را برآورده مي کند.

سرافراز با بيان اينکه در عالم هستي ارتباط نقش مهم و برجسته اي در شکل گيري و تغيير افکار و عقايد دارد اظهار داشت: يکي از مهمترين ابزار ارتباط رسانه است.

وي افزود: رسانه يکي از مهمترين دستاوردهاي پيشرفت بشر و با ارزش ترين وسايل اطلاع رساني و آگاهي رساني است.

سرافراز با اشاره به بيانات امام خميني(ره) در خصوص رسانه ها تصريح کرد: رسانه ها يکي از ابزار شناساندن و صدور انقلاب اند که مي توانند نقش موثري در تربيت نيروي انساني داشته باشند.

وي با اشاره به وظايف رسانه ها از منظر مقام معظم رهبري گفت: نقد و نظارت يکي از مهمترين رسالت رسانه هاست که بايد در اين خصوص رعايت انصاف، دوري از تهمت، رعايت عدالت و خيرخواهي لحاظ شود.

سرافراز اطلاع رساني صادقانه و شفاف را رسالت ديگر رسانه ها دانست و بيان داشت: رعايت تقوا، عفاف در گفتار و نوشتار، رعايت انصاف، بيان حقيقت، آزادي و اصول اخلاقي در اين زمينه بايد در نظر گرفته شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه استان طرح و تبادل آراء و افکار را از ديگر وظايف رسانه ها عنوان کرد و اذعان داشت: شاخص هاي نظام اسلامي براي تبادل آرا رعايت اصول اسلام و انقلاب و قانون اساسي و رهنمودها و وصاياي امام(ره) و سياستهاي کلي نظام است.

وي با بيان اينکه رسانه اي ارزشمند است که در خدمت رسالت انقلاب و ارزشها باشد تاکيد کرد: تعامل رسانه و بسيج در مسير رشد و تعالي جامعه ضروري است.

سرافراز ترويج فرهنگ ايثارگري، تبيين سبک زندگي اسلامي ايراني، بالا بردن اعتماد به نفس مردم، ايجاد نشاط و اميد در جامعه، ايجاد فضاي برادري و مهرباني و وحدت و اخلاق ديني را از جمله رسالتهاي رسانه ارزشي و بسيجي برشمرد.

وي گفت: رسالت و وظيفه رسانه بسيجي اين است که به ترويج ملکات فاضله انساني بپردازد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۹:۱۳

26 Dec 2019