۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
کد مطلب : ۳۴۹۸۶
امام جمعه شهر باباحیدر گفت:

فرمان آتش به اختيار به نيروهاي انقلابي در برابر افراد بي‌بصيرت

امام‌جمعه شهر باباحيدر گفت: بايد مواظب باشيم تاريخ تکرار نشود اگر مي‌بينيم رهبر فرزانه انقلاب مي‌فرمايد آتش به اختيار عمل کنيد اين فرمان به نيروهاي انقلابي در برابر افراد بي‌بصيرتي است که نسبت به هشدارهاي رهبري بي‌توجه‌اند.
فرمان آتش به اختيار به نيروهاي انقلابي در برابر افراد بي‌بصيرت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار،حجت‌الاسلام ياوري شهادت حضرت علي ابن ابيطالب  را تسليت گفت و اظهار داشت :علي ابن ابيطالب کشته عدالت و فداي بي‌بصيرتي افراد متحجر و نمازخوان‌هاي شد که در اثر سجده‌هاي طولاني پرپي‌شاني آن‌ها پينه‌بسته بود.

وي با توجه به حکومت عدالت‌خواهي حضرت علي (ع) يادآور شد: مردم بايد در جامعه  از حکومت حضرت (ع) درس بگيرند و از فساد مالي و اجتماعي در جامعه جلوگيري کنند.
 
وي اظهار داشت: در حکومت حضرت علي هيچ‌گونه بي‌عدالتي صورت نگرفته زيرا امام چنان رفتار مي‌کردند که اگر هرکسي در هر مسئوليتي که هست بي‌عدالتي انجام دهد از مقام خود عزل مي‌شود.
 
وي گفت: امام علي مظهر عدالت، صداقت، انسانيت و رأفت بود و مردم بايد از خصوصيات حضرت علي درس بگيرند.
وي با اشاره به اينکه شخصيت امام علي (ع) از عبادت و عدالت شکل‌گرفته است، خاطرنشان کرد: امام با عبادت خود در ابتدا به خودسازي رسيد و سپس با عدالت خود جامعه را مديريت کرد.
 
وي افزود: بايد مواظب باشيم تاريخ تکرار نشود اگر مي‌بينيم رهبر فرزانه انقلاب مي‌فرمايد آتش به اختيار عمل کنيد اين فرمان به نيروهاي انقلابي در برابر افراد بي‌بصيرتي است که نسبت به هشدارهاي رهبري بي‌توجه‌اند.
 
وي در خصوص سند 2030 و لغو آن گفت: سرانجام با هشدارهاي پي‌درپي رهبر معظم انقلاب و با امضاي 151نماينده مجلس لغو آن در شوراي عالي انقلاب فرهنگي به تصويب رسيد.
 
ايشان ضمن تشويق نمازگزاران به شرکت در راهپيمايي روز قدس اظهار داشت اگر تمامي مسلمانان جهان در روز قدس قيام کنند و فرياد الله‌اکبر و مرگ بر اسرائيل سر دهند  رژيم اشغال گر قدس يک روز  نمي‌تواند دوام بياورد.

ايشان در پايان از برنامه‌هاي بسيار باشکوه در ليالي قدر و همچنين برگزاري مراسم عزاداري شهادت امام علي (ع) در سطح شهر تشکر نمود.

انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۸:۴۹

7 Feb 2020