۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۳۳۰۹۵
عصر فردا

جشن سي و هشتمين بهار پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در اردل برگزار مي شود

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل گفت: همزمان با 18 بهمن هفتمين روز از دهه مبارک فجربا همکاري ادارات جشن سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در سالن مهرگان اين شهرستان برگزار مي شود.
جشن سي و هشتمين بهار پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در اردل برگزار مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، حسين بابادي رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبرگفت: دهه فجر نشان‌گر و يادآور رشادت‌هاي مردماني است که با همه وجود و ايمان خود پشت ولايت فقيه ماندند و پيروز شدند.

بابادي اظهار کرد: اين ايام يکي از بزرگترين و بهترين ايام سال براي جمهوري اسلامي ايران و ملت مسلمان است و بسياري از حرکت‌ها و پروژه‌هاي مهم جمهوري اسلامي در اين ايام بوده است.

وي با بيان اينکه بايد برنامه‌هاي دهه فجر سالانه با کيفيت‌تر باشد، افزود: برنامه‌هايي که امسال در سطح شهرستان اردل برگزار خواهد شد متفاوت‌تر و با کيفيت‌تر از سال‌هاي گذشته است و ويژه برنامه هايي براي عموم طراحي شده است.

وي با اشاره به شاخص‌ترين برنامه‌ها، بيان کرد: تجمع بسيجيان در روز ۲۲ بهمن، شرکت بسيجيان در راهپيمايي ۲۲ بهمن، برگزاري نهضت‌هاي روشنگري، نشست هاي بصيرتي، برگزاري مراسمات آبروي محله، برگزاري يادواره شهدا، برگزاري پياده روي خانوادگي و غيره از جمله برنامه‌هاي دهه فجر است.

 رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل با اشاره به برگزاري جشن باشکوه انقلاب اسلامي در اين شهرستان افزود: عصر فردا(ساعت ۱۶) ۱۸ بهمن همزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجربا همکاري ادارات جشن سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اين شهرستان برگزار مي شود و از تمام مردم ولايتمدار شهرستان دعوت مي شود در اين جشن با شکوه شرکت کنند.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۳۷

12 Feb 2020