۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۸
کد مطلب : ۱۷۴۳۵
امام جمعه کوهرنگ در يادواره شهداي بازفت

ارمغان حضور در یادواره شهدا کسب نورانیت است

شما مي بينيد که در مجالس ختم مي‌گويند ما در غم شما شريک هستيم، در محضر شهدا، آن‌ها ما را در نور خودشان سهيم مي‌کنند.
ارمغان حضور در یادواره شهدا کسب نورانیت است
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در يادواره شهداي بازفت در روستاي چبد گفت: شهدا از جان خود گذشتند،سلحشورانه مبارزه کرده و آمادگي خودشان را براي قطعه قطعه شدن در راه خدا اعلام کردند.

حجت الاسلام طباطبايي افزود:خداوند هم جان آن‌ها را بعد از سختي‌هاي فراوان پذيرفت و الان آن‌ها همه نورانيت خودشان را سخاوتمندانه در معرض بهره برداري ما قرار دادند.

طباطبايي در ادامه گفت: حالا سال‌ها بعد رفتنشان ما را شريک نور خودشان کردند و ما مي‌توانيم با شرکت در مجالسي که به ياد آن هاست، نورانيت آنان را براي خودمان به ارمغان ببريم.

امام جمعه کوهرنگ بيان کرد: اين يک سخاوت بي‌نظيري است که شهدا دارند، امام حسين (ع) با آن شهادت با عظمت در کربلا، آن حماسه بي‌نظير را آفريد و لحظه‌هاي آخر وقتي سر بر روي سجده گذاشت، از خدا خواست تا همه دوستان او در نور آن حضرت شريک باشند.

سخنران يادواره شهداي بازفت گفت: شما مي بينيد که در مجالس ختم مي‌گويند ما در غم شما شريک هستيم، در محضر شهدا، آن‌ها ما را در نور خودشان سهيم مي‌کنند، خدا هم اين درخواست امام حسين (ع) را پذيرفت و بدين ترتيب در روز قيامت هر کسي که يک قطره اشک براي سيدالشهدا ريخته باشد، جزاي او بهشت خواهد بود .

حجت الاسلام طباطبايي تاکيد کرد: شهداي ما نکته ای که در نامه‌هايشان روي آن تاکيد داشتند نورانی بودن فضای جبهه بود. حضرت امام فرمود جبهه‌هاي ما جبهه‌هاي نور است، اين نور را چه کساني مي‌فهميدند؟ خود رزمنده يک مدتي که در منطقه بود، وقتي برمي گشت، فرار می کرد و دوباره به جبهه باز می گشت.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: شهيد نياز به نور را حس مي‌کرد، چون يک مدتي غرق نور بود، وقتي برمي گشت، دلش سنگين و تاريک مي‌شد، مي‌گفت من نمي‌توانم تحمل کنم بايد برگردم. دوباره برمي گشت.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۶:۴۷

2 Jan 2020