۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۳۳۸۱۵
در شهرستان فارسان:

بازديد امام جمعه فارسان از روند نام نويسي داوطلبان شوراها در فارسان

امام جمعه فارسان به همراه فرماندار شهرستان از محل ثبت نام پنحمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا شهرستان فارسان بازديد کرد
بازديد امام جمعه فارسان از روند نام نويسي داوطلبان شوراها در فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام حسين جمالي زاده در ادامه بازديد ضمن تشکر از دست اندرکاران ستاد انتخابات اين شهرستان افزود: مردم ما قدراين فرصت انتخابات شوراها را که انقلاب و نظام و قانون اساسي به آنها داده بدانند و از اين فرصت جهت حضور باشکوه در صحنه انتخابات بهترين و فعال ترين افراد را که در پيشرفت شهرها و روستا ها مي توانند موثر باشند انتخاب کنند.

خطيب جمعه فارسان از نامزدها انتخابات خواست در سريعترين وقت  ثبت نام کنند و زودتر جهت ثبت نام قدم بردارند چرا که در کار خير توصيه شده است که از ديگران سبقت بگيرند و در سريعترين وقت ممکن اقدام کنند و به دقايق آخر ثبت نام خود را موکول نکنند.
 
در روزها و لحظات آخر ممکن است ترافيک ثبت نام باشد

وي تصريح کرد: در روزها و لحظات آخر ممکن است ترافيک ثبت نام باشد و از طرفي احتمال دارد براي داوطلبان موانعي پيدا شود که وقت کافي براي برطرف کردن مانع نباشد يا در دستگاههاي ثبت نام موانع اتفاقي پيدا شود که باز وقت براي ثبت نام از دست برود لذا از همين الان و همين لحظات، جهت ثبت نام اقدام کنند.

گفتني است؛ انتخابات پنجمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمين دوره رياست‌جمهوري ايران  ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ برگزار مي شود
 
همچنين داوطلبان شوراهاي اسلامي شهر و روستا تا ۶ فروردين ۹۶ مي توانند براي ثبت نام مراجعه کنند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۲:۲۸

6 Jan 2020