۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۸
کد مطلب : ۲۹۱۹۹
آقای استاندار،مسئولان اداره کل راه و شهرسازی، پلیس راه:

سريال تصادف در گردنه شلمزار ادامه دارد

تقريبا هفته و ماهي نيست که تصادفي دلخراش و اتفاقي ناگوار در گردنه شلمزار باعث آسيب به مسافران جاده ي شهرکرد شلمزار نشود.
سريال تصادف در گردنه شلمزار ادامه دارد
گزارش جهانبین نیوز به نقل از کيار بيدار:روز شنبه واژگوني بار يک تريلر در گردنه شلمزار باعث شد ساعاتي تردد در اين محور با مشکل روبرو شود.

پس از گذشت ۲۴ساعت از اين حادثه سقوط يک دستگاه پرايد در همان نقطه باعث خسارت شديد به اين خودرو و اُيب به سرنشينان اين خودرو شد.

گردنه شلمزار با قرار گيري در محور ارتباطي شهرکرد، ايذه، اهواز و از سوي ديگرشهرکرد، گهرو، بروجن، لردگان، ياسوج يکي از پر تردد ترين محور هاي ارتباطي استان چهارمحال و بختياري است.

تردد بالا و عدم برخورداري از حداقل استاندارد هاي لازم در ان گردنه باعث شده است اين گردنه به يکي از نقاط حادثه خيز و حادثه ساز محور شهرکرد شلمزار بدل شود.

اگرچه محور شهرکرد شلمزار سال هاي سال است چهارخطه شود اما آنچه شاهد آن هستيم چيز ديگري است و فقز بخش هايي از اين جاده شلوغ ۴خطه شده است که يکي از اين قسمت ها گردنه شلمزار است.

متاسفانه در دو نقطه از گردنه شلمزار تصادفات به شکلي چشمگير رخ مي دند که لازم است اداره راه و شهرسازي شهرستان کيار با همکاري مهندسان و صاحب نظران راه نسبت به رفع خطر اين دو نقطه اقدام نمايد.

اولين نقطه حادثه ساز گردنه شلمزار ورودي گردنه شلمزار است که با قرار گيري يک پيچ بسيار تند و همچنين نصب تابلو ورودي شلمزار باعث مي شود تمرکز رانندگان خودروهايي که براي سهولت در بالارفتن از گردنه با سرعت بالا وارد گردنه مي شوند به هم بخورد و به سمت راست گردنه هدايت شوند و اگر به موقع خودرو خود را متوقف نکنند حتي به پرتگاه حاشيه گردنه سقوط کنند.

ديگر نقطه حادثه ساز اين گردنه پيچ انتهايي گردنه شلمزار است که هم برا خودرو هاي در حال تردد از شهرکرد به شلمزار و هم در مسير بازکشت خطرات و تهديدات بسياري را ايجاد کرده است.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي کيار بيدارشلمزار مرکز شهرستان کيار در ۳۵کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري و در مجاورت محور ارتباطي شهرکرد، ناغان، ايذه واقع شده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۴۶:۰۷

28 Dec 2019