۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۴۱۰۸۷
مدیر تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور:

قلاده های طلا فرصتی طلایی برای بازروایی فتنه ۸۸/ پیام مقام معظم رهبری به ابوالقاسم طالبی ختم تمام شبهه هاست!

مدیر تئاتر انقلاب و دفاع مقدس گفت:مقام معظم رهبری حجت را برهمگان تمام کردند و مهر تائید را بر ساختار و محتوای خوب این فیلم زدند دیگر هیچ شبهه ای وجود ندارد و باید در نشر این فیلم اهتمام جدی داشته باشیم.
قلاده های طلا فرصتی طلایی برای بازروایی فتنه ۸۸/ پیام مقام معظم رهبری به ابوالقاسم طالبی ختم تمام شبهه هاست!
محسن سلیمانی فارسانی مدیر تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور در گفت و گو اختصاصی با جهانبین نیوز، به تاثیرات هنر در شفاف سازی و روشنگری وقایع و حوادث روز جامعه اشاره و گفت: در رخداد کشوری، می توانیم با یک نگاه هنرمندانه به آن پرداخته و تاثیرات شگفت آن را در مخاطب ببینیم.

وی با بیان اینکه قلاده های طلا براساس یک رخداد در کشور ساخته و پرداخته شد، تصریح کرد: این فیلم نفوذ عده ای که دلشان برای نظام نمی سوخت و قصد تفرقه افکنی در جامعه را داشتند به تصویر کشید.

مدیر تئاتر انقلاب و دفاع مقدس با بیان اینکه در این فیلم قضاوت به خود ببینده داده شده است، خاطر نشان کرد: مردم به خوبی بادیدن این فیلم فهمیدند این رخداد و حادثه تلخ در کشور براساس پیشرفت ملت نبوده و عده ای قصد بازگردانی از ادامه حرکت وپیشرفت ملت را دارند.

وی به توزیع و پخش محافظه کارانه برخی فیلم ها در صداو سیما اشاره و اظهار کرد: متاسفانه در توزیع و پخش فیلم ها همیشه یک سری محافظه کاری هایی وجود دارد که به شعور مخاطب خدشه وار می کند؛ چرا که وقتی کاری تولید می شود و دارای یک سری شاخصه ها و ساختار خوب است بایستی به خوبی نیز به آن پرداخته شود.

سلیمانی به اکران خوب قلاده های طلا در سینماهای کشور و استقبال خوب مردم اشاره و گفت: انصافا قلاده های طلا دارای همه شاخصه ها و ساختارهای خوب است اگر بخوایم در اکران آن کوتاهی کنیم بی انصافی است؛ اگر در صدا وسیما این فیلم به خوبی به تصویر کشیده نشده است بخاطر همان محافظه کاری ها است.

وی به پیام مقام معظم رهبری به ابوالقاسم طالبی اشاره و گفت: وقتی شخص اول مملکت که خودعالم به همه علوم است و اشراف کامل به موضوع دارند از فیلم تقدیر میکنند دیگر حجت برهمه تمام می شود.

مدیر تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور به جلسات متعدد مقام معظم رهبری در طول سال با اصحاب هنر اشاره  و تاکید کرد: حضرت آقا با هیچ کسی تعارف ندارد اگر فیلمی دارای ضعف باشد بیان کرده و اگر نقاط مثبت نیز داشته باشد می گویند.

سلیمانی تاکید کرد: مقام معظم رهبری حجت را برهمگان تمام کردند و مهر تائید را بر ساختار و محتوای خوب این فیلم زدند دیگر هیچ شبهه ای وجود ندارد و باید در نشر این فیلم اهتمام جدی تری داشته باشیم.

مدیر تئاتر انقلاب و دفاع مقدس کشور با بیان اینکه قدرت ملت ایران در برابر استکبار ستیزی بی مانند است، افزود: نه گفتن در برابر استکبار بسیار هزینه بر است و باید تمام هنر جامعه به کار گرفته شود تا با آموزه های دینی و در قالب های هنری به خوبی ضرورت ها، ارزش ها و آنچه مردم در حوزه فرهنی و سبک زندگی و مقاومت می خواهند پیشرفت کند.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۱۸:۵۸

26 Dec 2019