۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۳۱۵۴۷
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

منافع استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا با وجود انقلاب اسلامي به خطر افتاده است

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ با اشاره به شرکت پرشور مردم کوهرنگ در راهپيمايي روز ملي مبارزه با استکبار جهاني افزود: منافع استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا در جهان با وجود انقلاب اسلامي به خطر افتاده است.
منافع استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا با وجود انقلاب اسلامي به خطر افتاده است
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ کرم نظري سرمازه، فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در حاشيه برگزاري رزمايش الي بيت المقدس کوهرنگ در روستاي ميهه در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با اشاره به برگزاري موفق اين رزمايش اظهار کرد: رزمايش الي بيت المقدس همزمان با روز ملي مبارزه با استکبار جهاني به مدت دو روز به منظور اجراي رزمايش پدافند غيرعامل و دفاع از کوي و برزن برگزار مي شود.

سرهنگ نظري با بيان اينکه امروز دو رزمايش در سطح شهرستان برگزار شد، افزود: ابتدا رزمايش فرهنگي يعني حضور آحاد مردم و بخصوص بسيجيان در اعلام انزجار از استکبار جهاني با سردمداري آمريکاي جنايتکار داشتيم و سپس بلافاصله بعد از راهپيمايي رزمايش فرهنگي که آغاز رزمايش الي بيت المقدس بود، برگزار شد.

وي برنامه اصلي را مهم دانست که در اين روز با انفجارات و تير اندازي شروع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ در ادامه با اشاره به شرکت پرشور مردم کوهرنگ در راهپيمايي روز ملي مبارزه با استکبار جهاني افزود: منافع استکبار جهاني به سرکردگي آمريکا در جهان با وجود انقلاب اسلامي به خطر افتاده است.
 
وي به آمادگي براي مقابله با تهديدات دشمن اشاره کرد و گفت: به دليل الگو بودن کشور ايران براي کشورهاي مسلمان جهان بايد همواره آمادگي خود را حفظ کرده و سعي در بالا بردن اين آمادگي داشته باشيم.
 
سرهنگ نظري هدف اين رزمايش را به رخ کشيدن آمادگي بسيجيان در برابر تهديدات دشمن دانست و اضافه کرد: با توجه به تهديدات مقابله با جنگ نرم، نيمه نرم و سخت دشمن برپايي اينگونه رزمايش‌ها باعث ناراحتي دشمن مي‌شود چرا که مي‌بيند جوانان اين کشور تا آخرين نفس پاي نظام و انقلابشان ايستاده‌اند و کوتاه نمي‌آيند.


انتهاي پيام/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۴:۲۸

16 Jan 2020