۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۲۴۵۲۷
فرمانده سپاه شهرستان اردل خبر داد;

برگزاري 120 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردل

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از برگزاري 120 برنامه متنوع به مناسبت گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس در اين شهرستان خبر داد.
برگزاري 120 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبر نگار هفت چشمه ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا اظهار کرد: دوران دفاع مقدس برگ زرين و درخشاني براي انقلاب و نظام محسوب مي‌شود.

جمشيدي با بيان اينکه دفاع مقدس باعث بيمه شدن نظام و انقلاب شد، افزود: مردم و مسئولين در دوران دفاع مقدس احساس کردند که بايد براي دفاع از نظام و انقلاب و دستاوردهاي آن به صحنه بيايند و در نتيجه ما وحدت و انسجام را دراوج ديديم و حال نيز مي‌بينيم.

وي گفت: همه مردم و نيروهاي مسلح در کشور با يک وحدت و انسجام توانسته‌اند بر دنياي کفر که در مقابل ما ايستاده‌اند بايستند و مقاومت کنند.

جمشيدي با بيان اينکه از دوران دفاع مقدس هميشه به عنوان افتخار ياد شده و خواهد شد، خاطرنشان کرد: اگر به تاريخ جنگ‌ها نگاه کنيم در هر جنگ و نبردي که اتفاق افتاد پاره‌اي از خاک کشور جدا شد اما جنگ هشت ساله ما، تنها نبردي بود که حتي يک وجب هم از خاک جمهوري اسلامي در دست دشمن باقي نماند.

وي در ادامه سخنانش از برگزاري قريب به ۱۲۰ برنامه شهرستاني و درون‌سازماني خبر داد و گفت: رژه خودرويي و موتوري با حضور مسئولين شهرستاني نيروهاي نظامي و بسيجيان در اولين روز هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل برگزاري صبحگاه مشترک، افتتاح دو پايگاه مقاومت بسيج در ميانکوه، زنگ دفاع مقدس، عطرافشاني گلزار شهدا، برگزاري مسابقات ورزشي، ديدار با خانواده معظم شهدا، حضور در نماز جمعه و سخنراني پيش از خطبه توسط فرماندهي سپاه، برگزاري پياده‌روي خانوادگي، برپايي بيمارستان صحرايي را از ديگر برنامه‌هاي اين هفته در شهرستان اردل اعلام کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۰:۲۰

31 Dec 2019