۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۲۸۰۸۲
استاندار چهارمحال و بختياري خبر داد؛

کمک بانک‌هاي چهارمحال و بختياري به رونق توليد در سال 94

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: با وجود همه اين مشکلات بانک‌ها در امر توليد در اين استان کمک کردند و توانستند مشکلات 180 واحد توليدي را حل و فصل کنند.
کمک بانک‌هاي چهارمحال و بختياري به رونق توليد در سال 94
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ قاسم سليماني دشتکي استاندار چهارمحال و بختياري اظهار کرد: به دليل اينکه سال گذشته هم از نظر منابع و هم از نظر گردش مالي براي بانک‌ها سال سختي بود بانک‌ها مجبور به تحمل دوران فشار طولاني شدند.

وي بيان داشت: مي‌توان اميدوار بود که با برداشته شدن برخي از تحريم‌هاي بانک مرکزي گردش مالي بانک‌ها در سال ۹۵ بهبود يابد و وضعيت کمي تغيير کند.

سليماني اضافه کرد: متاسفانه ما در سال ۹۴ بودجه عمراني پاييني داشتيم که اين امر نيز باعث شد فعاليت بانک‌ها تضعيف شود.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به کمک بانک‌ها به دولت در پرداخت حقوق و مزاياي کارکنانشان ادامه داد: بانک‌ها مبالغ مورد نياز را به صورت قرض در اختيار دولت قرار دادند.

وي تاکيد کرد: با وجود همه اين مشکلات بانک‌ها در امر توليد در اين استان کمک کردند و توانستند مشکلات ۱۸۰ واحد توليدي را حل و فصل کنند.


سليماني کمک بانک‌ها را در شروع و به بهره‌برداري رسيدن پروژه نيترات سديم طي دو سال در چهارمحال و بختياري را چشم‌گير دانست و عنوان داشت: اميدواريم در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل بتوانيم گام‌هاي قوي‌تري در جهت رونق و اشتغال در بخش خصوصي برداريم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۵:۳۸

30 Dec 2019