۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۳۴۸۳۲
مدير کل تبليغات اسلامي چهار محال و بختياري

مسائل فرهنگي و عمراني شهرستان کوهرنگ نياز به حمايت جدي مسئولين دارد

مدير کل تبليغات اسلامي چهار محال و بختياري در سفر يک روزه به شهرستان کوهرنگ و ديدار با مسئولين اين شهرستان، گفت:مسائل فرهنگي و عمراني شهرستان کوهرنگ نياز به حمايت جدي مسئولين دارد.
مسائل فرهنگي و عمراني شهرستان کوهرنگ نياز به حمايت جدي مسئولين دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، برنامه هاي ديني و فرهنگي به‌ويژه برنامه هاي ايام ماه مبارک رمضان با سفر يک روزه حجت‌الاسلام والمسلمين سيد جعفر مرتضوي مدير کل تبليغات اسلامي استان به شهرستان کوهرنگ مورد بررسي قرار گرفت و در نشستي با مسئولين اين شهرستان در اين باره راهکارهايي ارائه شد.

مدير کل تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري با حضور در فرمانداري شهرستان کوهرنگ و برگزاري نشستي با حضور مسئولين اين شهرستان از آنان خواست تا مسائل فرهنگي،ديني و زير ساخت هاي عمراني مرتبط با حوزه ي دين در کوهرنگ بررسي و پيگيري شود.

وي با اشاره به معضلات فرهنگي موجود در شهرستان کوهرنگ بيان کرد: يکي از مشکلات موجود، با توجه به قومي و ايلي زندگي کردن مردم اين منطقه، برگزاري مراسم فاتحه خواني بود که در ايام ماه مبارک رمضان سفره ي نهار و پذيرايي برقرار مي‌کنندو شايسته است تدابيري انديشيده شود که مراسم پذيرايي به بعد از اذان مغرب و عشا موکول شود.

حجت‌الاسلام مرتضوي در ادامه با پيگيري اعتبارات عمراني و با تعامل و همکاري مرتضي زمانپور فرماندار، از محل درآمد آب منطقه اي استان اصفهان مبلغ يک ميليارد ريال براي احداث وتکميل خانه هاي عالم اداره تبليغات اسلامي اين شهرستان قول مساعدت و همکاري گرفتند.

وي در بازديد و ديدار با کارکنان تبليغات اسلامي کوهرنگ پس از بررسي مسائل و مشکلات، مسائل مربوطه را با محمدرضا رستگار معاونت اداري و مالي اداره کل مطرح و با نيک انديشي و راهنمايي به رفع و رجوع اين مشکلات پرداخت.

در ادامه مدير کل تبليغات اسلامي با اشاره به حضور روحانيون و ظرفيت زياد و امکانات کم و محدود در اين شهرستان از رئيس و کارکنان اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ خواست تمام توان و همت خود را به‌کار گيرند تا مبلغين و مبلغات اعزامي ايام ماه رمضان و همچنين طرح اوقات فراغت تابستان با کمترين مشکلات به امر تبليغ در اين شهرستان بپردازند.


انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۷:۱۲

8 Jan 2020