۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۳۷۸۰۲
بام ايران خبر پيگيري مي کند

جمع آوري بانک مهرايران در سورشجان اعتراضات مردم را در پي داشت

شعبه قرض الحسنه بانک مهر ايران در شهر سورشجان قرار است جمع آوري شود که اين موضوع نارضايتي مردم ايرن شهر را در پي داشته است.
جمع آوري بانک مهرايران در سورشجان اعتراضات مردم را در پي داشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ مطلع شدیم شعبه قرض الحسنه بانک مهر ايران در شهر سورشجان به دلايل خاصي بنا است که جمع آوري شود اما تا کنون موفق نبوده اند چراکه مردم با اين اقدام کاملا مخالف هستند.

بانک مهر ايران ادعا دارد که در اين بانک سرمايه گذاري خوبي صورت نمي گيرد و افتتاح حساب در اين بانک بالا نيست

اهالي شهر سورشجان اين اعتراض خود را به گوش شوراي شهر رسانده اند و شوراي شهر نيز تا حدودي مسئله را پيگيري کرده و به نتيجه ذيل رسيده است.

عدم سرمايه گذاري مردم در بانک قرض الحسنه مهر ايران علل جمع آوري شعبه

عزيزي عضو شوراي شهر سورشجان در گفتگو با خبرنگار بام ايران خبر؛  با اشاره به اينکه بنابراين بود که بانک مهرايران شعبه سورشجان جمع شود اظهار کرد: دليل جمع آوري بانک مهرايران را عدم سرمايه‌گذاري مردم و تراز منفي شعبه اعلام کرده بودند.

وي تصريح کرد: با پيگيري شورا مهلت 6 ماهه يعني تا پايان سال داده شد مشروط بر اينکه افتتاح حساب و سرمايه گذاري افزايش پيدا نمايد.

عزيزي ادامه داد: اما در دومين جلسه گفته شد که شهروندان در شعب شهرکرد افتتاح حساب مي کنند و استقبالي از شعبه شهر خودمان ندارند و حتي در اين زمينه آمار هم دادند.

وي با بيان اينکه بعضي از شهروندان ادعا داشتند که شعبه مشتريان را به افتتاح حساب در شهرکرد تشويق مي کرد اذعان داشت: شوراي شهر از مشتريان خواست هر کس با چنين صحبتي از سوي بانک مهر ايران مواجه شد حتما ما را در جريان بگذارد و اطلاع رساني کند.

عزيزي با بيان اينکه تاکنون جز تعدادي اندک، پيام مذکور را کسي اطلاع رساني نکرده است عنوان کرد: شورا نيز جهت اخرين مذاکره خدمت اقاي ملا زاده مي رود و آخرين دفاع خودرا خواهد کرد که انشا الله اين مشکل مرتفع گردد.

به گزارش بام ايران خبر؛ ابقاع شعبه همت مسئولين و شهروندان را می‌طلبد.

بام ايران خبر؛ پيگير اين مسئله هست و اخبار بعدي را از همين سايت دنبال کنيد...

آدرس تلگرامي ما: bameirankhabarir@

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۲۹:۲۰

20 Feb 2020