۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۲۵۹۲۲
در چهار محال و بختياري/

آغاز عمليات احداث و بهسازي سرويس بهداشتي محور گردشگري فارسان، کوهرنگ و پير غار

مدير اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان از آغاز عمليات احداث و ب‌هسازي سرويس بهداشتي محور گردشگري پيرغار و محور گردشگري فارسان کوهرنگ در چهارمحال و بختياري خبر داد.
آغاز عمليات احداث و بهسازي سرويس بهداشتي محور گردشگري فارسان، کوهرنگ و پير غار
به گزارش جهانبین نیوز بهمن عسگري سوادجاني در گفت‌وگو با خبرنگار سامان ما از آغاز عمليات احداث سرويس بهداشتي ۴ چشمه‌اي در مجاورت سرويس بهداشتي موجود و بهسازي سرويس بهداشتي کانون گردشگري پيرغار خبر داد و اظهار داشت: عمليات مذکور با اعتباري بالغ‌بر ۱۲۰ ميليون ريال آغاز شده است.

عسگري با بيان اينکه سامان‌دهي و مرمت سرويس موجود نيز در برنامه اين اداره کل قرار دارد افزود: با عنايت به پيگيري‌هاي انجام شده و با توجه به گردشگرپذير بودن کانون گردشگري پيرغار احداث سرويس بهداشتي مذکور آغاز شده و تاکنون ۱۵ درصد پيشرفت فيزيکي داشته است.

وي همچنين از آغاز عمليات احداث سرويس بهداشتي ۱۰ چشمه‌اي محور گردشگري فارسان کوهرنگ با اعتباري بالغ‌بر ۶۰۰ ميليون ريال از محل اعتبارات استاني سال ۹۴ خبر داد و بيان داشت: با توجه به پيگيري‌هاي صورت گرفته توسط توسط فرماندار محترم شهرستان فارسان و بر اساس دستور اکيد استاندار محترم احداث اين سرويس بهداشتي در مجاورت CNG ورودي شهر فارسان شروع شده است.

عسگري با بيان اينکه سرويس بهداشتي مذکور ۲۵ درصد پيشرفت فيزيکي داشته افزود: فارسان در ۳۰ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري واقع شده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۳۰

1 Feb 2020