۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۲۹۷۰۲
نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي:

حضور اعضاي کميسيون برنامه و بودجه باعث معرفي ظرفيت‌هاي توسعه‌اي چهارمحال و بختیاری می‌شود

نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي گفت:حضور اعضاي کميسيون برنامه و بودجه مجلس در چهارمحال و بختياري باعث معرفي ظرفيت‌هاي توسعه‌اي اين استان خواهد شد.
حضور اعضاي کميسيون برنامه و بودجه باعث معرفي ظرفيت‌هاي توسعه‌اي چهارمحال و بختیاری می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، دکتر علي کاظمي نماينده مردم شهرستان‌هاي اردل، فارسان، کوهرنگ و کيار در مجلس شوراي اسلامي طي سفر کميسيون برنامه و بودجه به شهرستان فارسان گفت: يکي از برنامه‌هاي خوبي که کميسيون‌ها دارند خصوصا کميسيون برنامه و بودجه سفر به استان‌ها و اطلاع پيدا کردن از پتانسيل و بازديد از توانمندي‌هاي استان‌ها و اطلاع از برنامه‌ها و پروژه‌هاي استان‌هاست که بتوانند براي برنامه‌هاي بعدي کميسيون قدم‌هاي خوبي را بردارند.

کاظمي در ادامه افزود: اعضا کميسيون باتوجه به علاقه‌اي که به  چهارمحال و بختياري داشتند اولين سفر خود را در اين استان آغاز کردند و در اين  سفر ما ميزبان  18 نفر از عزيزان هستيم که طي سه کارگروه در شهرستان اردل و کيار – فارسان و کوهرنگ فعاليت خود را ادامه خواهند داد.

وي تصريح کرد: ما جمع اين کارگروه‌ها را و اعضاي کميسيون را در شهرستان کوهرنگ خواهيم داشت و هدف، بررسي پتانسيل‌هاي استان و همچنين پتانسيل‌ها در زمينه کشاورزي – گردشگري- راه‌هاست.

کاظمي خاطرنشان کرد: ما اميدواريم که باتوجه به صحبت‌ها برروي سه يا چهار بحث استاني تصميمات خوبي گرفته شود ازجمله بحث ريلي، هوايي، جاده‌اي که مشکلات فراواني داريم و همچنين بحث گردشگري که در رفع بيکاري جوانان مي‌تواند موثر باشد و ديگر بحث صنايع که بسياري از صنايع تعطيل شده است.

وي همچنين افزود: که از ميزباني شهرستان فارسان از اعضا کميسيون برنامه بودجه تقدير و تشکر مي‌کنيم و ما ميزبان دکتر جعفرزاده نماينده رشت و گيلان دکتر قرباني نماينده خراسان شمالي، دکترحسيني نماينده استان مرکزي دکتر حسيني مديرکل مجلس سازمان برنامه و بودجه هستيم.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۶:۵۸

26 Dec 2019