۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۸۵۳۱
به بهانه روز جهاني کارگر:

پايين بودن قدرت خريد، مهم ترين دغدغه جامعه کارگري است

يکی از جامعه کارگران بروجن با بيان اين که حقوق کارگر در قبال 9 ساعت کاري در روز بسيار ناچيز است و جوابگوي هزينه هاي زندگي نيست، گفت: قشر کارگر در وضعيت فعلي بسيار در مضيقه هستند.
پايين بودن قدرت خريد، مهم ترين دغدغه جامعه کارگري است
به گزارش جهانبین نیوز، مسعود احمدي يکي از جامعه کارگران بروجن در گفتگو با کلار، اظهار داشت: در جامعه‌ي کارگري ما نگراني از افزايش قيمت‌ها و پايين بودن قدرت خريد به دليل دستمزد ناچيز کارگري از مهم‌ترين دغدغه‌هاي جامعه‌ي کارگري است.

احمدي با بيان اين که وضعيت کار در دولت فعلي براي جامعه کارگران نسبت به دولت سابق رضايت بخش نيست، گفت: دولت سابق با اجراي طرح مسکن مهر در رونق کارهاي اين قشر بسيار تاثير گذار بود.

وي با بيان اين که بيش از ۷۰ درصد اشتغال کشور بستگي به صنعت ساختمان سازي دارد، گفت: ساخت و ساز در شرايط فعلي دچار رکود سنگيني شده است که در پي آن موجب بيکاري بخش زيادي از اين قشر شده است.

احمدي با اشاره به طرح مسکن مهر در دولت سابق، تصريح کرد: اين طرح موجب شد بخش زيادي از عموم مردم که تمکن مالي نداشتند صاحب مسکن شوند.

وي در ادامه کارگران را مظلوم ترين قشر جامعه دانست و گفت: هجوم واردات که تعطيلي کارگاه هاي توليدي را به دنبال دارد در نهايت به اين قشر زحمتکش آسيب مي رساند.

احمدي گفت: حقوق ناچيز، پرداخت نشدن به موقع حقوق و تعديل نيروها در شرکت ها از جمله مشکلاتي است که قشر کارگر با آنها مواجه هستند.

وي با بيان اين که حقوق کارگر در قبال ۹ ساعت کاري در روز بسيار ناچيز است و جوابگوي هزينه هاي زندگي نيست، گفت: قشر کارگر در وضعيت فعلي بسيار در مضيقه هستند.

احمدي در پايان گفت: اجرا کردن طرحي مانند مسکن مهر توسط دولت رونق و تکاپوي دوباره اي در جامعه ايجاد مي کند و موجب رونق گرفتن کار براي تمام اقشار در جامعه مي شود.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۵۸

27 Dec 2019