۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۳۴۸۳۱
در ايام ماه مبارک رمضان انجام شد:

اعزام 70 مبلغ و مبلغه ديني به مناطق عشايري و روستايي کوهرنگ به همت اداره تبليغات اسلامي

رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ گفت: 70 مبلغ و مبلغه ديني به مناسبت ايام ماه مبارک رمضان به مناطق عشايري و روستايي کوهرنگ اعزام شدند.
اعزام 70 مبلغ و مبلغه ديني به مناطق عشايري و روستايي کوهرنگ به همت اداره تبليغات اسلامي
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام علي نصيري، رئيس تبليغات اسلامي کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با بيان اين خبر گفت: به منظور بهره مندي عشاير و روستاهاي شهرستان به‌ويژه روستاهاي داراي مسجد و فاقد روحاني از برنامه هاي فرهنگي و ديني ايام ماه مبارک رمضان، تعداد 70مبلغ و مبلغه دفتر تبليغات اسلامي قم و اصفهان به مناطق روستايي و عشايري کوهرنگ اعزام شدند.

وي افزود: در بيشتر روستاهاي داراي مسجد و فاقد روحاني با درخواست شوراها و دهياران و همچنين با مرتفع نمودن مشکلات اياب و ذهاب و اسکان، مبلغان ديني از بين روحانيون بومي و اعزامي به آن مناطق براي پيشبرد اهداف فرهنگي و ديني اعزام شدند.

نصيري با اشاره به سکونت عشاير و سياه چادرها در اين فصل در شهرستان، بيان کرد: با توجه به عشايري بودن بعضي مناطق و سکونت عشاير در حاشيه شهرها و روستاها نياز است تا با اعزام روحاني تحت پوشش برنامه هاي فرهنگي و ديني قرار گيرند.

گفتني است، روحانيون اعزامي در ماه مبارک رمضان در مناطق عشايري و روستايي بخش هاي مرکزي، بازفت و صمصامي به امر تبليغ مي پردازند.


انتهاي پيام1022ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۲:۲۹

2 Jan 2020