۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۳۱۱
استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

مرکز مديريت جنگ اقتصادي علیه ایران، خزانه‌داري آمريکاست

استاد دانشگاه در چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن با ما وارد فاز جنگ نظامي نمي‌شود چون قدر نظامي ما را مي‌داند اکنون وارد جنگ اقتصادي شده است و مرکز مديريت اين جنگ خزانه‌داري آمريکاست.
مرکز مديريت جنگ اقتصادي علیه ایران، خزانه‌داري آمريکاست
به گزارش جهانبین نیوز، حجت السلام امير قلي جعفري در بيست و نهمين يادواره شهدا شهر چليچه ضمن تسليت ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان و گراميداشت ياد خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس و شهدا مدافع حرم گفت: در شرايط سخت کنوني نياز است تاريخ را کمي مرور کنيم، از بين 124 هزار پيامبر تنها حضرت محمد (ص) دين و شريعت کامل داشتند و مبعوث شدند تا دين حق را گسترش دهند.
 
وي در ادامه افزود: از بين تمامي فقها کسي نتوانست حکومت کند به‌جز يک نفر آن‌هم کسي نبود جز امام خميني (ره) و خداوند شرايط را فراهم نمود تا اين بزرگ‌مرد بتواند حکومت اسلامي را برپا کند و دنيا را با پشتوانه پولاد مرداني در هشت سال دفاع مقدس شکست دهد.
 
حجت الاسلام جعفري تصريح کرد: امروز هر کس که در اين مملکت مسئوليتي دارد به‌نوعي حکومت مي‌کند و تمام آن‌ها مديون خون شهدا هستند در روز قيامت ما بايد پاسخگو خون شهدا باشيم از ما مي‌پرسند که ما رفتيم و جان داديم شما بعد ما چه کرديد؟ آن‌ها از همه‌چيز خود گذشتند که بگويند ما تن به خاري نمي‌دهيم ولي عده‌اي در اين زمانه براي رهبر نامه مي‌نويسند ومي خواهند در مقابل آمريکا دست بالا ببريم.

 
وي خاطرنشان کرد: در زمان جنگ، ما با دست‌هاي خالي توانستيم دنيا را شکست دهيم اما اکنون بسيار قدرتمند شده‌ايم و کسي نمي‌تواند به کشور ما نگاه بد کند پس چرا بايد در مقابل زور تسليم شويم.

جعفری بيان داشت: جنگ نظامي ديگر تمام‌شده است و ما با دادن خون‌هاي بسيار يک وجب از خاک را به دشمن نداديم و اکنون نيز مي‌توانيم دشمن را در بيرون مرزها هم زمين‌گير کنيم و شکست دهيم.
 
وي اظهار داشت: دشمن با ما وارد فاز جنگ نظامي نمي‌شود چون قدر نظامي ما را مي‌داند اکنون وارد جنگ اقتصادي شده است و مرکز مديريت اين جنگ خزانه‌داري آمريکاست.

 
وي گفت: تنها با بيرون کشيدن بيت‌المالي که تعدادي از مفسدان اقتصادي آن را در حلقوم جاي‌ داده‌اند مي‌توانيم پيروز شويم و اين کار به دست قوه قضاييه حل مي‌شود که بسيار دير وارد عمل شده است.
 
حجت الاسلام جعفري افزود: اگر خزانه‌داري آمريکا مرکز جنگ با ماست پس بايد تيم مذاکره‌کننده اقتصادي ما نيز تيم چابکي باشد، در مذاکرات قبلي مقرر شد تحريم‌ها را بردارند که برنداشتند و ما کار خودمان را مثل قبل انجام مي‌دهيم صادرات نفت را مانند گذشته داريم و خواهيم داشت، تيم اقتصادي بايد مشکلشان را رفع کنند و مردم نيز اين التهاب را کمتر کنند، جمهوري اسلامي جنگ فرهنگي و نظامي را با پيروزي پشت سر گذاشته است اگر تدبير شود و ما خويشتن‌دار باشيم و به دولت کمک کنيم مانند زمان جنگ پيروزي از آن ماست.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۵۱:۴۹

27 Dec 2019