۰
plusresetminus
خطيب جمعه شهرکرد گفت: آنچه منفعت اسلامي است بايد در برجام رعايت شودمذاکرات نبايد القاي از بين رفتن دشمني ايران و آمريکا را پديد آورد
آنچه منفعت اسلامي است بايد در برجام رعايت شود/مبادا مذاکرات ، القاي از بين رفتن دشمني ايران و آمريکا را پديد آورد
 به گزارش خبرنگار بام ايران خبر، حجت الاسلام محمد علي نکونام در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته در مصلي امام خميني (ره) شهرکرد  با اشاره به اينکه نبايد القاي از بين رفتن دشمني ايران با امريکا، به عنوان نتيجه مذاکرات پديد آيدگفت: تا دنيا برجاست و آمريکا به رفتارهاي خود ادامه مي دهد، ايران اسلامي با آمريکا دشمن است.

,وي افزود: مهمترين نتيجه مذاکرات در حال حاضر جمع بندي و به نقطه نهايي رساندن آن است، اينکه در مذاکرات چه گذشت ، بحثي است که بايد فرجام آن در برجام صورت گيرد، و در آينده اي نزديک به آن پرداخته مي شود.


حجت الاسلام نکونام با اشاره به 12شهريور سالروز مبارزه مردم با استعمار انگليسي گفت: فرهنگ ما در رگ و خون و پوست ما جاري و ساري است، مگر مي شود از فرهنگ و اسلام و ولايت دست بکشيم ، دشمني ما با استعمار و استکبار همچنان ادامه دارد.

 
امام جمعه شهرکرد با اشاره به هشتم شهريور و سالروز انفجار تروريستي دفتر نخست وزير و شهادت شهيدان رجايي و باهنر بيان داشت: غرب، ما را طرفدار و حامي ترور مي داند اين در حالي است که منافقين، عمال استکبار و دست پرورده هاي نفاق بيش از 17هزار نفر از مردم مظلوم ما را به خاک و خون  و به شهادت رسانده اند.
 
وي افزود: شهيدان رجايي و باهنر هر کدام به نوبه خود شاخصه هاي الگويي برجسته اي دارند و هفته دولت هفته اي است که دولتمردان ما همواره شيوه و رفتار ماندگار آنان را در پيش گيرند تا در دنيا نام و کارشان به يادگار ماند.
 
حجت الاسلام نکونام ادامه داد: تعهد مومنانه نشات گرفته از ايمان، پايبندي به مباني انقلاب، روحيه خدمتگزاري، ايستادگي در برابر نفاق و استکبار، دلبسته مقام و شهرت نبودن، دغدغه محرومان را نداشتن و نقاط عقب افتاده را در نظر گرفتن از جمله ويژگي ها و خصوصيات برجسته شهيد رجايي بود ه است.
 
خطيب جمعه شهرکرد ادامه داد: يکي از ويژگي هاي بارز اين شهيد انقلابي، که همواره مورد تاکيد مقام معظم رهبري(مدظله العالي) هم بوده ، عدالت است

وي بيان داشت: توازن در توزيع امکانات و خدمات، مصداق عدالت است و شهيدان رجايي و با هنر به ان اتکا داشتند و دولتمردان ما اين مهم را بايستي در مناطق کمتربرخوردار کشور از جمله چهارمحال و بختياري اعمال کنند.

وي از فعاليت هاي دولت تدبير و اميد ياد کرد و افزود: اين دولت دو فعاليت را به صورت جدي پيگيري نموده است و جا دارد که از آن تجليل شود، يکي رساندن مذاکرات به نقطه جمع بندي و ديگري کنترل تورم و ثبات اقتصادي است


انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۹:۲۱

2 Jan 2020