۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۶
کد مطلب : ۲۷۶۷۷
معاون امور مجلس استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور:

کشور در میدان نبرد نابرابر فرهنگی قرار دارد

معاون امور مجلس استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: کشور در در نبرد نابرابر فرهنگی قرار دارد و امید است با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بتوانیم در این نبرد و شبیخون فرهنگی پیروز و سربلند باشیم.
کشور در میدان نبرد نابرابر فرهنگی قرار دارد
به گزارش جهانبین نیوز؛ سید ناصرالدین نوری‌زاده معاون امور مجلس استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های موجب سربلندی ایران شد و این موضوع را تبریک می‌گوییم.

وی با بیان اینکه انتخابات در ایران پیام عزت و سربلندی به همراه دارد افزود: این درحالی است که انتخابات در کشور ما در میان ذائقه‌ها، گروه‌ها و احزاب مختلف برگزار می‌شود.

نوری‌زاده انتخابات را نشانه بلوغ سیاسی و ملی مردم ایران دانست و اضافه کرد: این موضوع یعنی حضور گسترده  ملت ایران در عرصه‌ تبلیغات و جهاد انتخابات جای تقدیر و تشکر دارد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: لازم است خود و  زندگی‌مان را به اسوه‌ها و الگوهایی چون حضرت فاطمه زهرا (س) نزدیک کنیم و نیاز است سبک زندگی‌مان را در حوزه فرهنگی به سبک زندگی بزرگان دینی‌مان پیوند زنیم.

نوری‌زاده خاطرنشان کرد: فرهنگ یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی مقام معظم رهبری است و بارها در سخنرانی‌ها ایشان به این موضوع اشاره داشته‌اند و دلیل این توجه رهبر معظم انقلاب این است که فرهنگ به عنوان جایگاه تعامل افکار و اندیشه‌ها مطرح می‌شود.

معاون مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور توسعه عمرانی، سیاسی، اقتصادی و بخش‌های مختلف بدون توسعه فرهنگی را بی‌معنا عنوان و یادآور شد: همه باید دست به دست هم دادو کارهایی ر که  شایسته ملت ایران بشد انجام دهیم.

وی بین داشت: فعالیت و کار فرهنگی تنها برعهده نهاد یا ارگان خاصی نیست و از همین‌رو  مساعدت کلیه سازمان‌ها را نیاز دارد.

نوری‌زاده سازماندهی ۵ هزار مبلغ در سطح کشور را برعهده این سازمان دانست و اضافه کرد: ساماندهی و تعامل ۹۱ هزار هیات مذهبی نیز ازجمله اقدامات این نهاد است.

معاون مجلس و امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور تاکید کرد: در نظر داریم فعالیت‌ها برای استان‌ها از مرکز کشور دیکته نشوند و هر استانی با استفاده از نیروهای بومی خود عمل کند.

وی خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی به صورت مستقیم وابسته و زیرمجموعه نهاد مقام معظم رهبری است و حکم رئیس این سازمان از طرف رهبری صادر می‌شود.

نوری‌زاده به حضور کشور در  در نبرد نابرابر فرهنگی اشاره و بیان داشت:  امید است با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران بتوانیم در این نبرد و شبیخون فرهنگی پیروز و سربلند باشیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۲:۰۴

26 Feb 2020