۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد مطلب : ۲۴۶۰۷
امام جمعه موقت شهرکرد:

مسئولان با عزمی راسخ و روحیه جهادی در راه خدمت به اسلام و ملت تلاش کنند

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: متاسفانه برخی‌ها مذهب اسلام را در اسناد رسمی خود ثبت کرده اند اما هیچ گونه توجه و پایبندی به مفاهیم آن ندارند و به معنای واقعی کلمه اسلام نما هستند.
مسئولان با عزمی راسخ و روحیه جهادی در راه خدمت به اسلام و ملت تلاش کنند
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام سيد ابوالحسن فاطمی ۱۳ مهر ماه در خطبه‌های نماز عيد سعيد قربان با تبريک عید قربان و اعياد دهه امامت و ولايت، نماز عید قربان را یکی از عبادت‌های ارزشمند و مورد توجه پروردگار متعال بیان کرد.

وی افزود: خدای متعال اسلام عزیز و عید قربان را مایه افتخار، کرامت و بزرگی رسول اکرم (ص) و مسلمین قرار داده است و بر ما مسلمین است که از این میراث ارزشمند و گوهر گرانبها به درستی بهره ببریم.

حجت الاسلام فاطمی ایران اسلامی را پرچم دار اسلام ناب محمدی در جهان دانست و گفت: مایه افتخار و بالندگی نظام اسلامی است که با وجود فشارها و هجمه های نابرابر توانسته حکومت اسلامی شکل بدهد و ۳۵ سال پرچم اسلام را در جهان برافراشته نگه دارد.

وی با تاکید بر اینکه خدمت در این چنین نظامی غیرقابل مقایسه با دیگر خدمت رسانی ها است تصریح کرد: مسئولان و متولیان امر خدمت در نظام جمهوری اسلامی و کشوری که امام زمان(عج) و ولایت فقیه در راس آن قرار دارد را، برای خود غنیمت و نعمتی الهی بدانند و بکوشند از آن حفظ و حراست کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد خطاب مسئولان تاکیدکرد: برای رضای خدای متعال و اخلاص و قصد قربت و نیتی پاک و اعتقاد و عزمی راسخ و روحیه جهادی در راه خدمت به اسلام و ملت تلاش کنید و اگر چنین شد به طور قطع عاقبت بخیری دنیا و آخرت را برای خود رقم زده اید.

حجت الاسلام فاطمی ضمن تاکید بر اینکه ملت ایران در همه دوران‌ها قدردان نظام و انقلاب است، از ظاهرسازی و بی توجهی برخی افراد نسبت به اسلام و ارزش های دینی انتقاد کرد و گفت: متاسفانه برخی‌ها مذهب اسلام را در اسناد رسمی خود ثبت کرده اند اما هیچ گونه توجه و پایبندی به مفاهیم آن ندارند و به معنای واقعی کلمه اسلام نما هستند.

رییس حوزه علمیه امامیه شهرکرد در ادامه با اشاره اهمیت و ضرورت قربانی کردن در روز عید قربان، تصریح کرد: در عید قربان باید به تهی دستان و گرفتاران واقعی جامعه اسلامی رسیدگی شود.

وی به القائات غلطی که از قربانی کردن در جامعه رواج یافته انتقاد کرد و گفت: این که گفته شود قربانی کردن در روز عید قربان تنها برای حجاج تمتع رفته است یک نگاه و تصور غلط است چرا که قربانی کردن در این روز ارتباطی به مکه رفتن یا نرفتن ، حاجی بودن با نبودن، ندارد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۲:۱۵

1 Feb 2020