۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۳۲۶۱۷
طي حکمي از سوي مديرکل کميته امداد استان:

رمضان يدالهي به عنوان رئيس جديد کميته امداد شهرستان اردل معرفي شد

در حکمي از سوي مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال وبختياري، رمضان يدالهي به عنوان رئيس جديد کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل منصوب و معرفي شد.
رمضان يدالهي به عنوان رئيس جديد کميته امداد شهرستان اردل معرفي شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، در حکمي مديرکل کميته امداد امام خميني (ره) استان چهارمحال و بختياري رمضان يدالهي را به عنوان رئيس جديد کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل منصوب کرد و از زحمات چندين ساله نصرت الله موسايي، رئيس سابق کميته امداد امام خميني (ره) اين شهرستان تقدير و تشکر به عمل آمد.

رمضان يدالهي رئيس جديد کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان اردل در اين مراسم گفت: تمام ادارات در کشور اسلامي همچون سنگري براي دفاع از ارزش‌ها هستند و وجودشان ضروري است و در کنار اين ادارات اداره‌اي به نام کميته امداد به دستور امام خميني (ره) ايجاد شد که به عنوان بزرگ‌ترين نهاد حمايتي کشور خدمت رساني مي‌کند.

يدالهي در ادامه افزود: برنامه‌هاي بنده براي مأموريتي که در اختيار گرفته‌ام عبارت است از: استفاده از پتانسيل مساجد، تشکيل کارگروه اصناف و بازاري‌ها، خودکفايي خانواده‌هاي تحت پوشش و همکاري با سازمان‌هاي مردم نهاد و خيريه است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۴۶:۳۶

18 Jan 2020