۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۱۹۹۳۷
امام جمعه اردل گفت:

پروژه پل کارون 4 کند پيش مي رود

متاسفانه با توجه به اينکه پروژه پل کارون 4 از مهمترين مطالبات مردم شهرستان اردل و مهمترین پروژه براي توسعه رونق اقتصادي استان مي باشد با کندي پيش مي رود.
پروژه پل کارون 4 کند پيش مي رود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه اردل در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اردل ضمن گراميداشت آغاز امامت امام عصر(عج)، شناخت امام زمان (عج) را از مهمترين وظايف مسلمانان دانست و گفت: وقتي آن حضرت را بشناسيم و به صفات و خصوصياتش آشنا شويم، بهتر به وظايف ديني خود مي پردازيم.

سلمانپور خودسازي و تهذيب نفس را از مهمترين وظايف شيعيان در زمان غيبت کبري دانست و گفت: نظامهاي خانواده، تعليم و تربيت و جامعه بايد ميداني را فراهم سازند که در بستر آن افراد با سجاياي اخلاقي و معيارهاي اسلامي آشنا شوند و به درک امام زمان (عج) برسند.

خطيب جمعه اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه از بازديد سرزده خود به پروژه ملي کارون ۴ اشاره و ضمن تقدير و تشکر از هيئت دولت و استاندار محترم در خصوص تخصيص اعتبار و شروع به کار اين پروژه افزود: با توجه به اهميت پروژه ملي کارون ۴ و تاکيد بر خواسته هاي مکرر مردم و توسعه رونق اقتصادي استان از مسئولين مربوطه خواستاريم براي بهره برداري هر چه سريعتر اين پروژه تلاش بيشتري نمايند.

انتهاي پيام/1024ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۶:۴۱

23 Jan 2020