۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۲۷۱۱۸
فرمانده سپاه بروجن؛

100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بروجن برگزار مي‌شود

فرمانده سپاه بروجن از برگزاري بيش از 100 عنوان برنامه توسط رده‌هاي بسيج به مناسبت دهه مبارک فجر در اين شهرستان خبر داد.
100 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در بروجن برگزار مي‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرهنگ پاسدار علي کيهاني عصر امروز در نشست خبري با اصحاب رسانه شهرستان بروجن، اظهار داشت: مقام معظم رهبري مي‌فرمايند "دهه فجر تجديد عهد و پيمان و ميثاق ملت با انقلاب است".

سرهنگ کيهاني به تشريح برنامه‌هاي دهه مبارک فجر در بروجن پرداخت و گفت: به صدا در آمدن زنگ انقلاب همزمان با ورود حضرت امام (ره) توسط بسيج دانش‌آموزي در سطح مدارس شهرستان، برگزاري جشنواره صالحين، افتتاح سوله‌هاي ورزشي بسيج در بلداجي و آورگان، افتتاح پايگاه مقاومت بسيج خواهران و گلباران قبور مطهر شهدا از جمله مهمترين برنامه‌هاي دهه فجر در بروجن است.

کيهاني با بيان اينکه عموم مردم روز ۲۲ بهمن در درمانگاه صادقيه سپاه بروجن رايگان ويزيت مي‌شوند، افزود: بسيجيان در طول دهه مبارک فجر مي‌توانند در اين مرکز به صورت ويژه از خدمات درماني بهرمند شوند.

وي افزود: نسشست‌هاي بصيرتي، سرکشي از خانواده معظم شهدا، ديدار بسيجيان با ائمه جمعه، برگزاري رژه موتوري، مسابقات ورزشي، فرهنگي و هنري، مسابقات عکس و پوستر، برگزاري نمايشگاه صنايع دستي، نشست مادرانه با موضوع تربيت فرزند و يادواره شهداي اصناف از ديگر برنامه‌هاي دهه مبارک فجر در اين شهرستان است.

فرمانده سپاه بروجن با اشاره به اين که سالن سينماي شهداي بروجن در هفتمين روز از دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد، افزود: ۲۶۰ نفر از بسيجيان و متربيان حلقه‌هاي صالحين در اين ايام به مشهد مقدس اعزام مي‌شوند.

کيهاني، نمايشگاه دستاوردهاي بسيج در شهر نقنه، کارگاه اقتصاد مقاومتي، يادواره‌هاي پايگاهي، جشن انقلاب، برگزاري مسابقات علمي در سطح مدارس، مسابقات تيراندازي، نشست‌هاي روشنگري، همايش عفاف و حجاب و مراسم نورافشاني در شب انقلاب توسط کليه رده‌ها را از ديگر برنامه‌هاي دهه فجر در شهرستان بروجن برشمرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۳:۵۹

2 Jan 2020