۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۳۰۲۶۸
در نشست شوراي برنامه ريزي بروجن مطرح شد؛

تاکيد بر رفع مشکل کم‌آبي در بخش مرکزي بروجن

در نشست شوراي برنامه‌ريزي که با حضور استاندار چهارمحال و بختياري برگزار شد مسئولان بخش مرکزي بروجن بر رفع مشکل کم‌آبي تاکيد کردند.
تاکيد بر رفع مشکل کم‌آبي در بخش مرکزي بروجن
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، در نشست شوراي برنامه‌ريزي شهرستان بروجن که باحضور استاندار چهارمحال و بختياري و جمعي از مسئولان شهرستاني برگزار شد مشکلات بخش مرکزي مورد بررسي قرار گرفت.

علي‌اکبر رضواني رئيس شوراي شهر بروجن در اين نشست با بيان اينکه حدود پنج سال است درگير زمين دام‌فروشي‌ها هستيم و با نامه‌هاي متفاوت چندپهلو مواجه مي‌شويم، گفت: قطعي مکرر و نبود آب را در اکثر مناطق شاهد هستيم ولي اعلام نمي‌شود.

وي با يان اينکه در بروجن همين ايام گذشته قريب به ۱۱ هزار خودرو طبق آمار سازمان گردشگري وارد بروجن شدند، گفت: هيچ‌گونه اعتباري براي ايجاد زيرساخت‌هاي اوليه در سال جاري تخصيص نداشتيم.

رضواني گفت: ميزان معابر زير بار سنگين ترافيک در شهر ۲۵۹ هزار مترمربع است که نياز به مرمت و آسفالت دارد.

عليرضا صادقي شهردار بروجن با بيان اين که چهار پروژه شهرداري در هفته دولت به بهره‌برداري مي‌رسد، گفت: ۱۴ ميليارد ريال براي افتتاح اين پروژه‌ها هزينه شده است.

وي، اين پروژه‌ها را شامل سالن کنفرانس شهرداري، پيست دوچرخه‌سواري در جاده سياسرد به طول ۲۳۰۰ متر، مجموعه‌هاي ورزشي پارک ملت زمين تنيس خاکي، زمين واليبال و فوتسال ساحلي و زمين اسکيت برشمرد.

صادقي با بيان اينکه روزانه ۱۷ الي ۲۰ هزار خودرو سنگين در شهر بروجن تردد مي‌کند، گفت: بسياري از آسفالت‌هاي شهر دچار مشکل شده‌اند که براي روکش معابر و ترميم نياز به اعتبار داريم.

ايزدي شهردار سفيد دشت گفت: همسطح‌سازي بلوار امام رضا شهر سفيددشت با پيش‌بيني بودجه ۴۰ ميليارد ريالي از طرف راه و شهرسازي کار را شروع کرديم و با ۲۰ ميليارد ريال کار را به پايان رسانديم؛ ۸۰ درصد پيشرفت داشتيم.

وي با اشاره به مشکل آب شرب شهر سفيددشت، گفت: يک حلقه چاه کشاورزي در شهر سفيد دشت براي تامين آب شرب و تزريق به شبکه لازم است.

علي اصغر علي‌ميرزايي رئيس شوراي شهر فرادنبه در ادامه با بيان اينکه سال گذشته در همسطح‌سازي جاده فرادنبه کمک مالي به ما تعلق نگرفت، افزود: با دو ميليارد بدهکاري ديگر توان اجراي کار را نداريم.

وي به بحران آب در فرادنبه که اکثر محلات شهر با قطعي و افت فشار مواجه هستند اشاره کرد و گفت: چاه آبي را حفر کرديم و نياز به اجراي شبکه داريم که به منبع آب متصل شود.

علي‌ميرزايي در ادامه به فرهنگسراي شهر فرادنبه اشاره کرد و گفت: تنها ۲۵ درصد کار انجام شده و ادامه اين پروژه تعطيل شده است.

همت رئيس شوراي شهر نقنه نيز با بيان اينکه با کمبود قير در شهر مواجه هستيم، گفت: ۵۰۰ تن قير اگر به شهر نقنه اختصاص يابد کل معابر خاکي شهر نقنه در سال ۹۵ آسفالت خواهد شد.

سرانه پايين فضاي سبز، تپه نورالشهدا، درمانگاه شهر نقنه و طرح جامع شهر از ديگر مشکلات مطرح شده نقنه بود.

غلامي دهيار روستاي دهنو هم با بيان اينکه سيستم شبکه آب آشاميدني دهنو قدمت ۳۰ ساله دارد، گفت: براي تعويض شبکه آشاميدني روستاي دهنو نياز به تخصيص اعتبار داريم.

استاندار چهارمحال و بختياري در پايان نشست به بيان راهکارهاي لازم براي برطرف شدن مشکلات مطرح شده پرداخت.

انتهای پیام1026ج /540 ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۰۴

30 Dec 2019