۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۵
کد مطلب : ۲۸۴۷۸
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختیاری:

شأن مطبوعات بالاتر از آنست که سليقه‌اي عمل کنند

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌هاي نماز جمعه گفت: شأن مطبوعات بالاتر از آنست که سليقه‌اي عمل کنند.
شأن مطبوعات بالاتر از آنست که سليقه‌اي عمل کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد حجت‌الاسلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته ضمن تبيين نتايج تقوا که باوربخشي و يقين بخشي به زندگي انسان را در پي دارد، گفت: مردم بايد بدانند که فتنه‌گر عاقبت رسوا مي‌شود و فتنه گري تنها حق فردي نيست، بلکه حق جامعه و دين و خداست که کسي نمي‌تواند با برجام 2، 3 و... و مذاکرات از کنار آن بگذرد.

نکونام در ادامه با اشاره به اين موضوع که آيا تقوا مي‌تواند انسان را به باور و يقين برساند؛ افزود: اگر کسي توانست با يقين زندگي کند در زندگي آرامش دارد و کسي که با يقين زندگي مي‌کند معتقد است که همه عالم سرباز خداست.

وي در ادامه به بيان حديثي از امام علي (ع) در خصوص رستگاري با کسب يقين پرداخت و گفت: پيامبر اکرم مي‌فرمايند هرکس اين سرمايه يقين را داشته باشد برايش کافي است.

نماينده ولي‌فقيه در استان روز ملي خليج فارس را گرامي داشت و اذعان کرد: از افتخارات جمهوري اسلامي ايران اينست که از آب و خاک و آنچه متعلق است به جمهوري اسلامي دفاع کرده و اجازه تعرض به دشمنان نداده است.

نکونام گفت: دوازدهم ارديبهشت روز کار و کارگر است، فرهنگ کار در اسلام يک فرهنگ ويژه است، فرهنگ کار، فرهنگ جامع و زيبايي است.

وي در ادامه به اهميت مطبوعات و رسانه‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه‌هاي فکرساز، جهت‌دهنده و موثر هم بايد جايگاه‌شان مورد توجه قرار بگيرد و هم خودشان جايگاه خودشان را بدانند، مبادا مطبوعات ما وابسته به جناح و گروه خاصي باشد، شأن مطبوعات بالاتر از آنست که سليقه‌اي عمل کنند، مطبوعات يک مجموعه فرهنگ‌ساز در جهت ساخت اهداف جمهوري اسلامي است. که متأسفانه گاهي اين هدف محو مي‌شود.

نکونام در پايان ضمن تسليت سالروز شهادت امام موسي کاظم (ع) و تبريک عيد سعيد مبعث و حقايق بلندي که در اين دو مناسبت است و بايد عنوان شوند گفت: اينها آمدند تا انسان‌ها را بر سر سفره حقيقت بنشانند. امروز آمريکا با تمام قوا آمده تا نگذارد خانه ولايت آباد شود ولي ان‌شاءالله پرچم جمهوري اسلامي ايران توسط ولايت به دست صاحب اصلي‌اش خواهد رسيد.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۱۲

27 Dec 2019