۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
کد مطلب : ۲۹۷۱۰

معاون مركز ماهر سازمان فناوري اطلاعات از مركز آپا دانشگاه شهركرد بازدید کرد

معاون مركز ماهر سازمان فنآوري اطلاعات که از مركز آپا دانشگاه شهركرد بازديد نمود از وجود این مرکز در دانشگاه شهرکرد ابراز خوشحالی کرد.
معاون مركز ماهر سازمان فناوري اطلاعات از مركز آپا دانشگاه شهركرد بازدید کرد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد مهندس مهدي تسليمي، معاون مركز ماهر سازمان فنآوري اطلاعات از مركز آپا دانشگاه شهركرد بازديد نمود.

تسليمي در اين بازديد ضمن ابراز خوشحالي از وجود اين مركز در چهارمحال و بختياري و دانشگاه شهركرد افزود: مركز آپا دانشگاه شهركرد بايد به عنوان مركز اصلي تامين امنيت فناوري در استان شود به نحوي كه ساير ارگان‌ها و سازمان‌ها در مبحث آموزش، ايمن‌سازي و... با آن قراداد امضا كنند.

وي همچنين با بيان اينكه در فاز اول احداث مراكز آپا با تسامح و تساهل در سراسر كشور برخورد شده است، افزود: در مراحل بعدي آپاها بايد خروجي مشخص داشته باشند تا بتوان به آنها بودجه اختصاص داد و از آنها حمايت كرد.

معاون مركز ماهر سازمان فناوري اطلاعات افزود: يكي از اهداف راه‌اندازي آپا در دانشگاه‌ها تربيت متخصصان و فعاليت آنها مي‌باشد تا دانشگاه‌ها از حالت تئوريك خارج شوند و به صورت عملياتي وارد فاز فعاليت شوند.

وي همچنين با بيان اينكه مركز ماهر در حال حاضر ۱۵۰ نيرو در سراسر كشور دارد كه در حوزه امنيت به فعاليت مي‌پردازند قول مساعد جهت تجهيز مركز آپا دانشگاه شهركرد داد.

گفتني است مركز آپا دانشگاه شهركرد به دليل افزایش حوادث امنیتی کامپیوتری و رفع نیازهای پژوهشی جامعه در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، ارتقای دانش و توان مهندسی در حوزه امنیت سیستم‌های کامپیوتری و پردازش اطلاعات و انتقال نتایج به جامعه، در دانشگاه شهرکرد ايجاد شده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۷:۰۲

26 Dec 2019