۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
کد مطلب : ۳۳۷۶۰
سردار سلامی:

فقر و محرومیت در مقابل اراده مردم دوام نمی‌آورد/ لباس خدمت تا رفع تمامی مشکلات از تن در نمی‌آید

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به فرمان مقام معظم رهبری لباس جهاد و خدمت به جامعه را پوشیده‌ایم و تا این مشکلات حل نشود ایستاده‌ایم.
فقر و محرومیت در مقابل اراده مردم دوام نمی‌آورد/ لباس خدمت تا رفع تمامی مشکلات از تن در نمی‌آید
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برنامه دست‌های مهربانی، عیدانه فاطمی که با صبح امروز همت سپاه امام رضا (ع) در سالن ۹ دی گلشهر مشهد برگزار شد، اظهار کرد: واقعیت این است که این انقلاب، انقلاب مستضعفان، انقلاب جاری کردن احکام قرآن روی زمین، انقلاب برقراری پاکی و انقلاب مبارزه با ستمگران است.

وی افزود: از جمله کارهای تعریف‌شده برای این انقلاب، مبارزه با فقر است و فقر وعده شیطان است و این انقلاب برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر و درخشش فضایل انسانی بر صفحه زمین است.

سردار سلامی بیان کرد: امام راحل طلایه‌دار این حرکت است و حضرت آقا نیز حکیمانه و فرزانه شعله‌های عشق را منتقل می‌کند و خدمت‌رسانی به مردم بخش مهمی از نگرانی‌های ایشان را تشکیل می‌دهد.

وی عنوان کرد: برای رسیدن به یک جامعه نمونه و اسلامی و بلدی طیب در این سرزمین باید تلاش کرد و انقلاب ما انقلاب بلد طیب است بنابراین انقلاب بر مشکلات بزرگی غلبه کردند و می‌کند و فتنه‌های بزرگی را خنثی کرده و عظمت و شکوه نظام روز به روز بزرگ‌تر می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: فقر و محرومیتی که جامعه ما را در بر گرفته است چیزی نیست که در مقابل عزم و اراده مردم دوام بیاورد.

وی اضافه کرد: مسئول که می‌شویم متعهد و مورد سؤالیم و این لباس برای راحتی و تحکم و شهرت نیست بلکه برای فدا شدن و گذشتن از آبرو و برای آبرو دادن به یک امت است، این لباس خدمت به مستضعفان و لباس ایستادگی در مقابل دشمنان این مرز و بوم و جهاد علیه کفار است و اگر از تن درآید خدا لباس ذلت را بر تن ما می‌کند.

وی یادآور شد: به فرمان مقام معظم رهبری لباس جهاد و خدمت به جامعه را پوشیده‌ایم و تا این مشکلات حل نشود ایستاده‌ایم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۲:۳۶

2 Jan 2020