۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۶
کد مطلب : ۲۹۸۰۰
سلام لردگان گزارش می‌دهد؛

وضعيت نابسامان آسفالت خيابان‌ها و معابر در لردگان

معابر لردگان منتظر نگاه گرم مسئولين است تا گرد و غبار از آن زدوده شود و معابر آن در شان اين شهر کهن باشد.
وضعيت نابسامان آسفالت خيابان‌ها و معابر در لردگان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از سلام لردگان، وضعيت نابسامان آسفالت برخي خيابان‌ها و معابر شهر لردئگان علاوه‌بر سلب آسايش شهروندان ظاهري نامناسب به شهر لردگان داده است.

معابر و خيابان‌هاي لردگان با ظاهري خاک‌آلود و ترک‌خورده در انتظار نگاه مسئولان است تا روکش آسفالت آن بازسازی شده و قدري از خاک آلودگي و چاله چوله‌هاي آن کم شود.

کيفيت نامناسب، استاندارد نبودن آسفالت معابر و نگهداري نامناسب و عبور خودروهاي سنگين از مرکز شهر باعث شده تا خيابان‌ها و کوچه‌هاي لردگان با دست‌اندازهاي فراوان علاوه‌بر اينکه باعث انحراف خودروها از مسير و ايجاد مخاطره براي شهروندان می‌گردد؛ باعث شده تا خيابان‌هاي لردگان ظاهري مناسبی نداشته باشد.

توسعه زيرساخت‌هاي شهري نيز که چند وقتي است دل خيابان‌ها را مي‌شکافد با وجود تاخير زياد در ترميم دوباره آنچنان که بايد بصورت استاندار ترميم و زيرسازي نمي‌شود و پس گذشت مدت زمان کوتاه دچار فرورفتگي مي‌شود.

سرعت‌گيرهاي فرسوده نيز خود معظلي براي خيابان‌ها هستند که باعث انحراف خودرو ها و موتور سواران از مسير اصلي شده و خطر آفرينند.

پياده‌روها هم آنچنان که بايد ظاهري در شان شهرستان لردگان ندارند و با وجودي که مدت زيادی از کاشی‌کاری آن نمي‌گذرد به سرعت فرسوده يا دچار فرورفتگي مي‌گردند. عمليات ترميم آن نيز به درستي صورت نمي‌گيرد، کاشي‌هاي ترميمي از نظر طرح و رنگ با زمينه قبلي همخواني ندارد که همين امر باعث شد پياده‌روها ظاهري رنگارنگ داشته باشند.

دريچه‌هاي آب و فاضلاب در وسط خيابان‌ها نيز از سطح خيابان پايين‌تر هستند و از دور چاله‌اي در وسط آن ديد مي‌شود که موجب خسارت به خودرو و انحراف از مسير مي‌شوند و بارها ديده شده پاي عابرين در سوراخ دريچه‌هاي شبکه آب در پياده‌رو گير کند.

کوچه‌های لردگان وضعيت مناسب ندارند يا آسفالت آن خيلي فرسوده است يا هنوز خاکي‌اند. عمليات جدول‌کشي و جوي آب کوچه‌ها به نظر مي‌رسد کارايي و استاندارد لازم را ندارد و فقط باعث تخریب آسفات کوچه‌ها مي‌شود.

 معابر لردگان منتظر نگاه گرم مسئولين است تا گرد و غبار از آن زدوده شود و معابر آن در شان اين شهر کهن باشد.

انتهای پیام1026ج /630 ل

 

 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۷:۰۴

5 Jan 2020