۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۳
کد مطلب : ۲۰۰۷۰
با حضور نماينده شهرکرد، بن و سامان مطرح شد:

جبال تاجبال از نظر قانون منتفي است/ غلام حسين صفوي حق هيچ گونه تصرف در زمين هاي کشاورزي ندارد

سعيد زمانيان گفت:صفوي مدعي زمين هايي است که در سال ۱۳۴۲ به مردم فروخته و تاپيگيري هاي مراجع قضايي حق هيچ گونه دخل و تصرفی را ندارد.
جبال تاجبال از نظر قانون منتفي است/ غلام حسين صفوي حق هيچ گونه تصرف در زمين هاي کشاورزي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، سعيد زمانيان نماينده مردم شهرکرد، بن و سامان صبح امروز با حضور در شهرداري بن به بررسي مشکلات اين شهرستان پرداخت.


زمانيان در خصوص موقوفي بودن اراضي شهر وردنجان و روستاي تومانک گفت: به استناد فرمايشات مقام معظم رهبري کل طرح هايي که انفال است نمي تواند وقف شود و جبال تا جبال ديگر منتفي است و زمين هايي که در اختيار حکومت اسلامي در منابع طبيعي است تحت هيچ شرايطي نمي تواند جز اموال موقوفي قرار بگيرد.


وي تصريح کرد: ادراه منابع طبيعي شهرستان ظرف دو روز آينده بايد تمامي زمين هايي که جز دارايي اين سازمان بوده را نقشه برداري نمايد و از طريق حقوقي سند دار کند.


زمانيان خاطر نشان کرد :اراضي که توسط شوراي هفت نفره پس از پيروزي انقلاب اسلامي به مردم واگذار شده است به دليل حضور حاکم در اين شورا کاملا قانوني بوده است.


نماينده مردم شهرکرد،بن و سامان گفت: اوقاف و امور خيريه استان و زيرمجموعه هاي آن هيچ گونه مدرکي دال بر موقوفي بودن زمين ها نداشته و حق صدور هيچ حکمي را ندارد.


زمانيان خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، دولت مي تواند اين زمين ها را دراختيار گرفته و پس از آن زمين ها را به مردم واگذار نمايد.


وي تصرح کرد: غلام حسين صفوي در سال ۱۳۴۲ اين زمين ها را به مردم واگذار کرده وهمه اسناد آن موجود مي باشد و تا زماني که مراجع قضايي حکم صادر نکرده اند حق هيچ گونه تصرف و دخالت در اين زمين ها را ندارد.


انتهاي پيام۱۰۱۰ج/۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۴:۰۶

27 Dec 2019