۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۴۱۰۴۰
فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری:

دستگیری ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر /پلمپ ۷ منزل توزیع مواد افیونی در شهرکرد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با مواد مخدردریکی از محله‌های شهرکرد خبر داد و گفت: ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و ۷ منزل توزیع مواد افیونی پلمپ شدند.
دستگیری ۲۱ خرده‌فروش مواد مخدر /پلمپ ۷ منزل توزیع مواد افیونی در شهرکرد
سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در راستای درخواست های مکرر مردمی و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد صنعتی و غیر صنعتی پاکسازی نقاط آلوده با بیش از ۱۵ اکیپ عملیاتی در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با هماهنگی مقام قضایی ۱۵ منزل که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر نقش داشتند بازرسی،که در نهایت ۷ منزل پلمپ و ۲۱ خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع قضائی گردید.

سردار غلامزاده با بیان اینکه چندین دستگاه خودرو و موتورسیکلت که در امر توزیع مواد مخدر نقش داشتند توقیف شدند افزود: در این راستا تعداد قابل توجهی وسایل تهیه و توزیع مواد صنعتی و سنتی کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰۰ طرح عملیاتی در مناطق آلوده به اجرا در امده است گفت: برخورد قاطع با خرده فروشان و باند های مواد مخدر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

وی در پایان گفت: از مردم عزیز استان درخواست دارم هرگونه اطلاعات و اخبار در زمینه مواد مخدر را به سامانه ۱۱۰پلیس اطلاع تا اقدامات لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۸:۳۱

4 Jan 2020