۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۷۴۶۰
در بحبوحه سياست زدگي احزاب و گروه هاي مختلف سیاسی؛

مردم به دنبال نمايندگاني مدافع انقلاب و حافظ حقوق ملت هستند

در گیر و دار انتخابات 94، يکي وعده آسفالت کوچه‌ها و خيابان‌هاي شهر و روستاها را مي‌دهد و ديگري از ساخته شدن بيمارستان فلان شهر يا روستا سخن مي‌گويد در حالی که هيچ کدام از اين کارها در حيطه اختيارات نمايندگان نيست.
مردم به دنبال نمايندگاني مدافع انقلاب و حافظ حقوق ملت هستند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي کيار بيدار، در روزهايي که تنور داغ انتخابات در حال شعله ور شدن و گر گرفتن است و از روز جمعه ۲۹بهمن‌ماه ۹۴ تبليغات انتخاباتي آزاد شده است، خيلي‌ها مي‌آيند و مي‌روند.

اين روزها خيلي‌ها مي‌آيند و حرف مي‌زنند و وعده مي‌دهند و از خوبي خود و پيشينه درخشان و ... سخن مي‌گويند و براي جذب آرا مردم چه کارها که نمي‌کنند.

يکي وعده آسفالت کوچه‌ها و خيابان‌هاي شهر و روستاها را مي‌دهد و ديگري از ساخته شدن بيمارستان فلان شهر يا روستا سخن مي‌گويد حال آنکه هيچ کدام از اين کارها در حيطه اختيارات نمايندگان نيست.

برخي مي‌آيند و خود را نماينده فلان حزب و فلان گروه سياسي معرفي مي‌کنند و از مردم مي‌خواهند با توجه به ديدگاه سياسي فرد به وي راي دهند تا با همکاري ديگر هم پيمانان‌شان که احتمالا از ديگر حوزه‌هاي انتخابيه راهي مجلس مي‌شوند شهر و روستا را که سهل است کشور را گلستان کنند.

بالاخره هر کسي با ديدگاه مختلف براي گرفتن راي مردم راه شهرها و روستاها را در پيش گرفته است و... .

از سوي ديگر مردم هم براي همه کانديداها احترام قائل‌اند و هرکدام از آنان که به همراه طرفداران خود براي تبليغات وارد شهر و روستاي‌شان مي‌شوند را با آغوش باز مي‌پذيرند و حرف‌هاي کانديداها را مي‌شنوند و در پايان هم به گرمي آنان را مشايعت مي‌کنند.

کشور جمهوري اسلامي ايران از آغاز تاسيس و شکل‌گيري تاکنون مراحل تاريخي حساس و تعيين‌کننده‌اي را پشت سر نهاده‌اند و در مسير پر فراز و نشيب سي و هفت ساله خود سختي‌ها و خوشي‌هاي بسياري را ديده‌اند و در اين راه يکي از مهمترين دست‌آوردها براي مردم بصيرت است که خوشبختانه مردم بصير و فهيم ايران اسلامي خوب مي‌دانند در عرصه‌هاي مهمي همچون انتخابات چگونه عمل کنند.

کانديدهاي حاضر در عرصه انتخابات مجلس شوراي اسلامي و مجلس خبرگان رهبري بايد به اين نکته واقف باشند که مردم از خيلي مسائل آگاه‌اند و وعده و وعيد نمي‌تواند موجب جلب راي مردم به سمت شخص يا اشخاصي خاص شود.

ديگر مساله‌اي که کانديدهاي محترم حاضر در انتخابات مجلسين بايد بدان توجه کنند اين است که مردم هيچ‌گاه براي طيف‌بندي‌ها و گروه‌بندي‌ها و حزب‌بازي‌ها و... به شکل اصولگرا و اصلاح‌طلب يا هر اسم و عنوان ديگري ارزشي قائل نبوده‌اند و در مسائل کلان همچون انتخابات انتخاب مردم کساني‌اند که در درجه اول حافظ انقلاب باشند و در درجه بعد مدافع حقوق مردم.

مهدي بهزادي تشنيزي

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۹:۰۳

27 Jan 2020