۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد مطلب : ۲۲۹۶۰
کارشناس حقوقی:

فرهنگ دلالی به جای فرهنگ کار و تلاش در کشور ترویج می شود

مهدی حسنی گفت: باید تلاش شود فرهنگ کار و تلاش در کشور نهادینه شود نه فرهنگ دلالی
فرهنگ دلالی به جای فرهنگ کار و تلاش در کشور ترویج می شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، مهدی حسنی کارشناس حقوق با بیان اینکه دلالی یعنی معرفی دریافت کننده خدمات به عرضه کننده خدمات افزود: در قبال این معرفی نیز مبلغی به عنوان حق الزحمه دریافت می شود اما در عرف متاسفانه تعریف درستی صورت نگرفته است.

حسنی با بیان اینکه در دلالی هم مثل برخی از شغل ها سو استفاده می شود افزود: اگر دلالی به صورت صحیح و تجاری در کشور صورت گیرد عاملی برای نزدیکی کالا به مصرف کننده می شود و در غیر این صورت باعث ایجاد یک فساد زنجیره ای می شود.

این کارشناس حقوقی عنوان کرد: قانون به تنهایی راهکار همه مشکلات نیست و نیازمند فرهنگ سازی اقتصادی است.

حسنی درباره وضعیت اشتغال در کشور گفت: مسئولین به جای برگزاری همایش های متعدد اقتصادی، جدی تر دست به کار شوند و  واحدهای اقتصادی را راه اندازی کنند.

وی با اشاره به رشد کارمندان کشور در ۲۰ سال اخیر و رغبت مردم به کارهای دولتی افزود: متاسفانه روحیه تن پروری در کشور به خصوص در چندین سال اخیر افزایش پیدا کرده است.

حسنی در رابطه با میزان اثرگذار بودن تحریم ها گفت: اگر کشوری قوی باشد هیچ کشوری نمی تواند آن را تهدید به تحریم بکند و اگر کار و تلاش می کردیم و کشور را از جهات مختلف قوی می کردیم نیاز به واردات نبود و این همه فساد و اتفاق نمی افتاد.

این کارشناس حقوق با تاکید بر تلاش برای پیشرفت کشور در پایان افزود: باید تلاش شود فرهنگ کار و تلاش در کشور نهادینه شود نه فرهنگ دلالی.


انتهای پیام/۱۰۲۴ج/۵۶۰م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۴۳

15 Jan 2020