۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
کد مطلب : ۳۷۲۵۲
رئيس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختياري:

يکي از اهداف دشمن تخريب خداباوري در بين جوانان و نوجوانان است

رئيس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري گفت: يکي از اهداف دشمن که خيلي دنبال آست تخريب خداباوري در بين جوانان و نوجوانان است.
يکي از اهداف دشمن تخريب خداباوري در بين جوانان و نوجوانان است
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري در حاشيه اجلاسيه نماز شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر با هشدار اينکه امروز جوانان و نوجوان بيش از اندازه وارد فضاي مجازي شده‌اند گفت: يکي از اهداف دشمن که خيلي به دنبال آن ست تخريب خداباوري در بين جوانان و نوجوانان است.

حجت الاسلام کريمي افزود: با توجه به نقش پررنگ جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان در رقم خوردن انقلاب عظيم اسلامي هم‌اکنون دشمنان اين مرز و بوم براي پياده‌سازي اهداف شوم خود اين قشر را نشانه رفته‌اند.

وي گفت: يکي از مسائلي که در نهي از منکر در جامعه بايد به آن توجه کافي شود، منکرات رايج در جامعه از طريق فضاي مجازي است، منکراتي که اگر از آنها جلوگيري نشود مانند موريانه روز به روز پايه ها و ستون هاي اصلي جامعه را نابود مي کند و مسلما راهي که اين جامعه در پيش مي گيرد به ناکجاآباد ختم مي شود.
 
رئيس ستاد اقامه نماز استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه دشمنان کار شبه افکني در دين را براي انحراف جوانان به دست گرفته اند، تصريح کرد: جهل در دين عامل شبه افکني در دين توسط دشمنان است و اگر مسلمانان علم در دين نداشته باشند دشمنان از اين بي اطلاعي براي شبکه افکني استفاده مي کنند.

وي گفت: بايد در مدارس علاوه‌بر آموزش علوم دنيايي علوم و معارف اسلامي به صورت ويژه به دانش آموزان آموزش داده شود تا اينکه آن ها آگاه به علوم ديني باشند.
 
 حجت الاسلام کريمي بيان داشت: آموزش علوم ديني در مدارس و دانشگاه هاي کشور ما به دليل اينکه کشور ما يک کشور اسلامي است بسيار ضروري و مهم است.
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۳:۱۳

29 Dec 2019