۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۳۳۹۲۲
فرماندار شهرستان بن:

شهرستان بن ميزبان 10 هزار مسافر نوروزي بود

فرماندار بن گفت: اين شهرستان در ايام تعطيلات نوروز ميزبان 10هزار مسافر بود، که از اين تعداد 800 نفر روز در اماکن فراهم شده اين شهرستان اسکان يافتند.
شهرستان بن ميزبان 10 هزار مسافر نوروزي بود
به گزارش جهانبین نیوز؛ کمال اکبريان فرماندار شهرستان بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر اظهار کرد: با اينکه شرايط جوي شهرستان بن در ايام نوروز نامساعد بود اما وجود جاذبه هاي گردشگري، سياحتي و زيارتي موجب حضور مسافران نوروزي در اين شهرستان شد.

اکبريان ادامه داد: 10 محل اسکان مسافران نوروزي مجهز به امکانات مطلوب، توسط کميته اسکان و آموزش و پرورش از جمله خانه معلم اين شهرستان پذيراي مهمانان نوروزي بود.  

وي خاطرنشان کرد: بيشترين مسافران از استان‌هاي اصفهان، تهران و خوزستان بودند.

وي از ورود دو هزار گردشگر در روز 13 فروردين ماه به اين شهرستان خبر داد و گفت: اين تعداد نسبت به سال گذشته کاهش داشته که دليل اين امر شرايط جوي نامساعد در اين روز مي باشد.

اکبريان خدمات رساني به مسافران نوروزي را مطلوب ارزيابي کرد و رضايت مسافرين از امکانات فراهم شده در مکان‌هاي تفريحي اين شهرستان را دليل خوبي بر اين امر دانست.

اکبريان گفت: پيش بيني مي شود به دليل وجود مناظر طبيعي و گردشگري در ماه هاي ارديبهشت و خرداد،  اين شهرستان با استقبال بيشتر گردشگران مواجه شود.

گفتني است شهرستان بن به دليل وجود جاذبه هاي گردشگري، زيارتي و سياحتي ازجمله گرداب شهربن، منطقه حفاظت شده شيدا، ساحل درياچه زاينده رود، امامزاده روستاهاي شيخ شبان، بارده و جمالو هر سال شاهد حضور تعداد قابل توجهي از مسافران و گردشگران در ايام مختلف سال است.

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۴:۰۹

7 Jan 2020