۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۱۱۸۶
فرمانده سپاه اردل:

اقتصاد مقاومتي گذر از نداشته ها و رسيدن به داشته هاي اقتصادي است

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل گفت: دولت و ملت بايد براي تحقق اقتصاد مقا ومتي تلاش کنند چرا که اقتصاد مقاومتي گذر از نداشته ها و رسيدن به داشته هاي اقتصادي است.
اقتصاد مقاومتي گذر از نداشته ها و رسيدن به داشته هاي اقتصادي است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در جلسه کارگاه گفتمان‌سازي اقتصاد مقاومتي که با حضور مدير کميته امداد امام خميني (ره) و رئيس بهزيستي شهرستان در سپاه ناحيه اين شهرستان برگزار شد گفت: اقتصاد مقاومتي در چند سال اخير مورد تاکيدات رهبر معظم انقلاب قرار گرفته و به فرموده مقام معظم رهبري تنها راه نجات کشور در تمامي زمينه ها تحقق اقتصاد مقاومتي است و همه موظفيم براي تحقق آن از هيچ تلاشي دريغ نکنيم.

جمشیدي با بيان اينکه تحقق شعار رهبري مهمترين اولويت کاري سپاه و بسيج است افرود: کمک به توسعه بخش‌هاي توليدي در حوزه‌هاي مختلف کشاورزي، صنايع‌دستي، صنايع تبديلي و صنايع غذايي و... از مهم‌ترين اقدامات بسيج در سال‌هاي گذشته تاکنون بوده است.

وي با بيان اينکه دولت و ملت بايد براي تحقق اقتصاد مقاومتي تلاش کنند چرا که اقتصاد مقاومتي گذر از نداشته ها و رسيدن به داشته هاي اقتصادي است افزود: راه نجات کشور در شرايط تحريم و بد اقتصادي، اقتصاد مقاومتي است که مي‌توان با استفاده از اين الگو هر ايراني يک توليدکننده هر خانه يک کارخانه به وجود آورد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل بيان کرد: جامعه ما با اجرايي نمودن اقتصاد مقاومتي هيچگاه به کشورهاي ديگر نيازمند نخواهيم شد و مي‌توانيم از توليد داخل حمايت کنيم و باعث رونق اقتصاد کشور شويم.

جمشيدي با تأکيد بر اينکه با رهنمودهاي ولايت‌فقيه به‌عنوان مهندسي نظام و پشتيباني ملت به دشمان اجازه کوچک‌ترين تعرض نمي‌دهيم، تصريح کرد: بافرمان رهبري و حضور مردم مشکلات اقتصادي را حل خواهيم کرد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۹:۳۰

3 Feb 2020