۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
کد مطلب : ۳۲۰۸۶
امام جمعه شهر اردل:

بدعهدي هاي مستمر مديريت ملي شرکت نفت عامل آلودگي پايدار آب منطقه ميانکوه است

امام جمعه شهر اردل گفت: بدعهدي هاي مستمر مديريت ملي شرکت نفت عامل آلودگي پايدار آب رورخانه منطقه ميانکوه و محيط زيست شده است و مردم محروم اين منطقه از اين وضعيت نگران هستند.
بدعهدي هاي مستمر مديريت ملي شرکت نفت عامل آلودگي پايدار آب منطقه ميانکوه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با تبريک به مناسبت اغار امامت و ولايت حضرت صاحب الزمان(عج) و دعوت خود و نماز گزاران به تقواي الهي گفت:فرهنگ مهدويت مي بايست در جامعه نمهدينه شود چرا که اين فرهنگ زمينه ساز فرج حضرت صاحب الزمان(عج) است.

سلمان پور افزود:امروز مهمترين مشکلات فرهنگي گريبان گير جامعه است که به دليل فاصله گرفتن از فرهنگ مهدويت است و مسئولين فرهنگي بايد براي حل اين مشکل از هيچ تلاشي دريغ نکنند و زمينه را براي ظهور فراهم نمايند.

وي با اشاره به پيام حضرت آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در خصوص بيست و پنجمين اجلاس سراسري نماز گفت:در اين پيام مقام معظم رهبري تا کيد کردند لازم است که همه همّت گماريم تا نماز را در جايگاه شايسته خود بشناسيم و بشناسانيم و عمل شخصي خود را نيز به تناسب آن تعالي بخشيم لذاحق نماز بايد به خوبي ادا شود و با توجه با اينکه براي ترويج نماز بايد اعتباري نيز تصويب شود لازم است در بودجه ۹۶ بودجه اي به نام نماز در نظر گرفته شود.

سلمان پور افزود: ۹۰ مسجد در شهرستان اردل داريم که بيشتر اين مساجد حتي براي پخش اذان هم باز نيستند که بايد مسئولين براي اين مشکل اساسي چاره اي بجويند.

امام جمعه شهر اردل با اشاره به مشکلات اخير منطقه محروم ميانکوه و به خصوص شهر سرخون گفت:نشتي لوله انتقال نفت به تلمبه خانه گندمکار باعث آلودگي رودخانه و محيط زيست اين منطقه شده که خسارات زيادي به مزارع شيلات ماهي و مزارع کشاورزي وارد کرده است.

سلمان پور افزود:اين نشتي چند هر چند ماهي يک بار اتفاق مي افتد و شرکت ملي نفت تا کنون تصميم خوبي برا حل اين مشکل نگرفته و با وعده هاي توخالي و بد قولي ها مردم را راضي مي کردند اما چند روز پيش مردم با پوشيدن کفن خواستار حل اين مشکل شدند و بايد مسئولين مربوطه جوابگوي اين مردم محروم باشند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۹:۴۶

30 Dec 2019