۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۸
کد مطلب : ۳۰۲۸۶
رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري:

شهيدان رجايي و باهنر خدمتگزاران واقعي انقلاب‌ بودند

رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري شهيدان رجايي و باهنر را مصداق خدمتگزاران واقعي انقلاب‌اسلامي دانست و تصريح کرد: اين دو شهيد بزرگوار، در مقابل خواسته‌هاي نابجا و ناحق منافقين تسليم نشدند و همين علت، علت شهادتشان بود.
شهيدان رجايي و باهنر خدمتگزاران واقعي انقلاب‌ بودند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  مشکات برين حجت‌الاسلام والمسلمين سيد رضا اکرمي در مراسم بزرگداشت شهداي هشتم شهريور که با عنوان«شهيدان رجايي و باهنر الگوي دولتمردان شايسته و مکتبي» در سالن اجتماعات غدير شهرکرد برگزار شد با قدرداني از برگزاري مراسم بزرگداشت اين شهداي والامقام گفت: اينگونه مجالس مصداق آيات قرآن کريم است آنجا که مي‌فرمايد بهشت دنيا، جلسات مؤمنين است، يکي ديگر از علل تشکيل اين مراسم بزرگداشت، ارزش والاي شهيد و شهادت است که در مکتب ما اهميت بسياري دارد و در واقع اين جلسه، جلسه شهداء است.

 
رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري با اشاره به جايگاه والاي قرآن کريم گفت:  قرآن آئينه تک تک حوادث دنياست، ريشه بسياري از حوادثي که در تاريخ رخ داده و يا رخ خواهد داد در آن آمده است.

 
وي ادامه داد: منافقين کوردل بخاطر مقام حاضر شدند هر کاري بکنند چون اخلاص، اخلاق نداشتند و به همين علت امثال شهيدان رجايي و باهنر را به شهادت رساندند.

 
حجت‌الاسلام والمسلمين اکرمي در بخش بعدي سخنانش شهيدان رجايي و باهنر را مصداق خدمتگزاران واقعي انقلاب‌اسلامي دانست و تصريح کرد: اين دو شهيد بزرگوار، در مقابل خواسته‌هاي نابجا و ناحق منافقين تسليم نشدند و همين علت، علت شهادتشان بود.

 
سخنران مراسم بزرگداشت هشتم شهريور شهرکرد هفته دولت  را فرصت مناسبي براي بررسي و ارزيابي کارنامه سي و هشت ساله خدمتگزاران مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: بايد خودمان، خودمان را نقد و محاسبه و ارزيابي کنيم که در طول مدت فعاليت خود چه خدمت‌هايي کرده‌ايم و اين مهم استکه بفهميم اگر جايي خطايي کرده‌ايم جبران کنيم.

 
اکرمي در بخش پاياني سخنانش به فرموده مقام معظم رهبري، ما در هفته دولت مي‌توانيم يک کارنامه بلند از کارهاي انجام شده ارائه دهيم و در نظر داشته‌باشيم که يک ليست بلند از کارهاي انجام نشده نيز داريم و بايد در نظر داشته باشيم که جمهوري اسلامي ايران علي‌رغم همه مشکلات، کارنامه پرافتخاري نيز دارد

 
اين نماينده سابق چند دوره مجلس شوراي اسلامي عنوان کرد: بايد وحدت داشته‌باشيم، معيار و محور را رهبري و قانون قرار دهيم، تجربه نشان داده هروقت با هم حرکت کنيم موفق خواهيم بود.

 
به گفته سيّد رضا اکرمي در مذاکرات قدرت منطق ايران بر منطق قدرت 1+5 غالب شد و در مسئله برجام ما تابع رهبري هستيم که فرمودند ما برجام را نقض نمي کنيم ولي اگر شما پاره کرديد و طرف مقابل بد عهدي کرد،  ما آن آتش مي زنيم.
 
به گفته وي ملاک و معيار شناسايي افراد اعتقاد به انقلاب‌اسلامي، جمهوري‌اسلامي، قانون اساسي، ولايت فقيه و مردم است و اين پنج مورد مهم‌ترين شاخصه‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند.


انتهاي پيام1022ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۰۸

27 Dec 2019