۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد مطلب : ۳۶۶۱۳
فرمانده انتظامي شهرستان فارسان خبر داد

کاهش چشمگير جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي در شهرستان فارسان

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان از کاهش 11 درصدي جرائم و آسيب هاي اجتماعي نسبت به سال گذشته در شهرستان فارسان خبر داد.
کاهش چشمگير جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيروس ميرزايي، ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت امام حسين (ع) و ياران باوفايش، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسمات عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) فراموش‌نشدني است و اقتدار هميشگي و اعتقاد به حفظ ارزش‌ها را به دشمنان کوردل انقلاب اسلامي نشان مي‌دهد.

میرزایی افزود: اين مراسم با عظمت الهي در کمال امنيت با تلاش شبانه‌روزي نيروي انتظامي و ساير نيروهاي امنيتي و همکاري و مشارکت خوب مردم توأم با نظم و انضباط برگزار شد و خداوند متعال را به شکرانه اين نعمت بزرگ سپاسگزاريم.

وي در ادامه به عملکرد نيروي انتظامي شهرستان اشاره داشت و افزود: در طول يک سال گذشته غريب به 110 هزار مأموريت عملياتي 110 که با تماس مردم با همکاران ما صورت گرفته انجام‌شده است، 1000 فقره پرونده قضايي را پيگير بوده‌ايم و پاسخگو به 45 هزار نفر از مراجعين و 81 هزار ابلاغ و اوراق قضايي را تسليم مردم و شهروندان عزيزکرده‌ايم و در کنار همه اين فعاليت‌ها 120 مراسم انتخاباتي، ورزشي، مذهبي و... را همکاران ما در نيروي انتظامي پوشش داده‌اند.

میرزایی خاطرنشان کرد: در نتيجه همکاري مردم با همکاران ما در نيروي انتظامي خوشبختانه 11 درصد کاهش جرائم نسبت به سال گذشته داشته‌ايم 83 درصد کاهش شرارت 85 درصد کاهش کلاه‌برداري و 75 درصد کاهش سرقت را در شهرستان فارسان شاهد بوده‌ايم و اين تنها گوشه‌اي از زحمات همکاران ما در نيروي انتظامي مي‌باشد.

وي بيان کرد: امنيت يکي از نيازهاي اساسي جامعه بشري است و امروز نيروي انتظامي در نوک پيکان در کنار ساير نيروهاي مسلح در تأمين امنيت جامعه گام برمي‌دارد و اين وظيفه مهم را به دوش مي‌کشد.

فرمانده انتظامي شهرستان فارسان با اشاره به کاهش چشمگير جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي با تلاش شبانه‌روزي کارکنان خدوم انتظامي در اين شهرستان، خاطرنشان کرد: از همکاري خوب و صميمانه مردم در ارتقاء نظم و امنيت در جامعه تشکر مي‌کنيم و از خداوند منان مي‌خواهيم که سربازان خوبي براي امام زمان (عج) و فرمانده معظم کل قوا و خدمتگزار خوبي براي مردم باشيم.

انتهاي پيام1026ج/590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۲:۴۹

2 Jan 2020