۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۰۹۴۳
آذرماه سال جاري

برگزاری جشنواره ايده چهارمحال و بختياري با عنوان سبزکوه

نخستين جشنواره ايده استان با هدف تبليغ و ترويج ايده پردازي به عنوان نخستين گام براي تبديل علم به ثروت و جلب و هدايت سرمايه گذاري در حوزه علوم نوپا و دانش بنيان با عنوان «جشنواره ايده سبزکوه» برگزار مي شود.
برگزاری جشنواره ايده چهارمحال و بختياري با عنوان سبزکوه
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين، نخستين جشنواره ايده استان با هدف تبليغ و ترويج ايده پردازي به عنوان نخستين گام براي تبديل علم به ثروت و جلب و هدايت سرمايه گذاري در حوزه علوم نوپا و دانش بنيان با عنوان «جشنواره ايده سبزکوه» در آذرماه سال جاري برگزار مي شود.

اين جشنواره با شعار هدايت، مهارت و حمايت، در سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، با همکاري مراکز علمي و پژوهشي استان ازجمله مرکز رشد واحدهاي فناوري دانشگاه شهرکرد، بنياد نخبگان، پارک علم و فناوري، جهاد دانشگاهي، دانشگاه پيام نور، دانشگاه علمي کاربردي، سازمان بسيج علمي پژوهشي و فناوري، دانشکده فني و حرفه اي و مراکز رشد دانشگاه هاي علوم پزشکي و آزاد اسلامي برگزار خواهد شد.

در مورد محورهاي اصلي اين جشنواره مي توان به حوزه هاي فني مهندسي، فناوري اطلاعات و ارتباطات، كشاورزي و محيط زيست، علوم پايه، مديريت و برنامه ريزي، علوم انساني و مديريت شهري و حوزه پزشکي و بهداشت اشاره کرد.

شايان ذكر است شرکت در اين جشنواره براي عموم آزاد است و علاقه مندان از تاريخ 10 مهرماه تا 10 آبان ماه 1395 فرصت دارند با مراجعه به وبگاه جشنواره ايده سبزكوه به نشاني http://www.sabzkoohchb.ir مي توانند ايده هاي خود را در سامانه ثبت نمايند.

برگزيدگان اين جشنواره علاوه بر تجليل در مراسم اختتاميه هفته پژوهش و دريافت هداياي ارزنده، از تسهيلات مراکز علمي و پژوهشي استان در مسير تبديل ايده به عمل برخوردار مي شوند.


انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۹:۴۰

13 Feb 2020