۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۰۹۳۳
نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در سومین یادواره ۸۳ شهید تدارکات و پشتیبانی استان:

امروز انقلاب اسلامی صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: امروز انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود توانسته به برکت خون شهدا پیروزی‌های چشم‌گیری داشته باشد و نفوذ انقلاب اسلامی صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.
امروز انقلاب اسلامی صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است
به گزارش جهانبین نیوز، سید امان‌الله حسینی صدر نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در سومین یادواره ۸۳ شهید تدارکات و پشتیبانی استان اظهار کرد: یاد شهدایی که روزی خاکی بودند و افلاکی شدند را گرامی می‌داریم.

وی با اشاره به اهمیت شهدا در سخنان امام خمینی (ره) بیان داشت: امام (ره) با آن عظمت و شوکتی که داشتند فرمودند: " وقتی به چهره شهدا نگاه می‌کنم احساس حقارت می‌کنم".

حسینی صدر ادامه داد: رزمندگان آن دوران یادشان هست که سربازان در آماد و پشتیبانی چطور زیر رگبار و تیر دشمن برای خط مقدم کمک‌رسانی می‌کردند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیاری از رزمندگان تدارکات و پشتیبانی با خمپاره تکه تکه می‌شدند اما با ایثار و شجاعت به سایر رزمندگان خدمت‌رسانی می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه آوازه شهدای این سرزمین به گوش همه رسیده است افزود: شهدا عظمت دارند، زنده‌اند و در محضر خدا روزی می‌گیرند شاید ما متوجه نباشیم اما اهل دل و بصیرت خوب شهیدان را می‌شناسند.

حسینی صدر تاکید کرد: امروز انقلاب اسلامی در چهل سالگی خود توانسته به برکت خون شهدا پیروزی‌های چشم‌گیری داشته باشد و نفوذ انقلاب صهیونیست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کرده است.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۱:۱۷

7 Jan 2020