۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۳۰۱۱۴
نماينده ولي‌فقيه در چهارمحال و بختياري :

مردم را فارغ از جناح بازيها و سياست بازي ها به مسجد دعوت کنيم

نماينده ولي فقيه در استان گفت: همه ي دعواهاي ما با دشمن بر سر عترت است، ما برحقيم و آنان بر باطل. مردم را فارغ از جناح بازيها و سياست بازي ها به مسجد دعوت کنيم.
مردم را فارغ از جناح بازيها و سياست بازي ها به مسجد دعوت کنيم
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد در نخستين جشنواره تجليل از برترين هاي مساجد چهارمحال و بختياري ، که در حسينيه آيت الله بهاءالديني سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام برگزار شد، تأکيد کرد: اميداورم با حضور در اين جلسات بتوانيم حق مساجد را ادا کنيم تا مساجد حيات خود را بيابند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدعلي نکونام اظهار کرد: مساجد شأن والا دارند. اگر شأن مسجد فقط همين باشد که بيت الله يعني خانه خدا گفته شود، کافي است که بندگان خدا همه ي همّ و غمّشان آن باشد که در مسجد باشند.

امام جمعه شهرکرد، ادامه داد: مسجد در قرآن مورد توجه جدي قرار گرفته است. براي نقش مسجد، وظيفه نمازگزاران و رعايت شئونات مختلف مسجد روايت هاي جدي و زيادي داريم.

وي، تأکيد کرد: مبادا خانه و فرزند بر خانه خدا مقدم شود، که اين جفاست و عبد خدا اينگونه نيست.

حجت الاسلام و المسلمين نکونام گفت: دشمنان خدا به اين خانه هاي خدا چقدر طمع کردند تا جايگاه آن را پائين بياورند تا مردم را دور کنند و به طريق مختلف دنبال اين هدف هستند.

نماينده ولي فقيه در استان چهارمحال و بختياري تصريح کرد: شيطان نيز بهانه هائي مي تراشد تا ما را از نعمتها و فضائل مسجد دور کند.

وي، گفت: شيطان وسوسه اش تمام وقت است، پس ما هم بايد مراقبتمان تمام وقت باشد تا اسير فريبهاي وي نشويم. در جامعه اي که مسجد محور ارتباطات بندگان با خدا باشد و شبهات را بر طرف کند انسان را وسوسه مي کند تا از مسجد دور شود .

حجت الاسلام و المسلمين نکونام افزود: ساخت مسجد ضرار يعني دشمن به هيچ طريقي نتوانست با مسجد مقابله کند جز با مسجد؛ بايد آنقدر مساجدمان را فعال و کارا کنيم که دشمن نتواند جز با مسجد به مقابله با مسجد بپردازد.

امام جمعه شهرکرد، با بيان اينکه؛‌ مساجد در کشور و استانمان حقش آنگونه که بايد ادا نمي شود، گفت: امروز شبهات جوانان در تمام ابعاد وجود دارد که بايد در مساجد و کانونها پاسخ گو باشند.

وي، تأکيد کرد: همه ي دعواهاي ما با دشمن بر سر عترت است، ما برحقيم و آنان بر باطل. مردم را فارغ از جناح بازيها و سياست بازي ها به مسجد دعوت کنيم. هم استاني هاي خوب خود را دعوت به مسجد کنيم، تا دين خود را هر مقدار که هست ادا کنيم.


انتهاي پيام1026ج /۱۰۲۰ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۳۰:۲۱

12 Feb 2020