۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۳۴۸۰۴
خطيب نماز جمعه بروجن:

عده اي امنيت ملي را ناديده مي گيرند/افراد سهل انديش حداقل اما فعالند

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که اعتماد به ليبرال سرانجامش تحويل مملکت به منافقين است، گفت: همه ليبرال صفتان و غرب گرايان بدانند که ملت ايران هرگز از شعارهاي مرگ بر آمريکا تحت هيچ شرايطي دست بر نخواهند داشت.
عده اي امنيت ملي را ناديده مي گيرند/افراد سهل انديش حداقل اما فعالند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، افزود: متاسفانه از مظلوميت هاي حضرت امام(ره) آن است که به برخي از صحبت هاي ايشان استناد مي شود و به بعضي ديگر توجهي نمي شود.

وي با مطرح کردن اين سوال که آيا اسلامي که دو رکن تولي و تبري دارد مي تواند شعار مرگ را فراموش کند، افزود: عده اي امروز مي گويند ان شاءالله مرگ ها در همه شعارها جمع شود و ما مي خواهيم براي همه زنده باد باشد.

حجت الاسلام سعادت فر اضافه کرد: امام راحل مي فرمايند: "از خداوند مي خواهيم که اين قدرت را به ما ارزاني دارد که نه تنها کعبه مسليمن که از کليساهاي جهان نيز ناقوس مرگ بر آمريکا را به صدا در آوريم".

استکبار ستيزي از اصول انقلاب اسلامي است

حجت الاسلام سعادت فر ضمن تاکيد بر اين که استکبار ستيزي از اصول انقلاب اسلامي است، تصريح کرد: مراقب باشيد شعارها براي ما يک لقلقه زبان نيست بلکه تفکر ماست که بر اساس آن حرکت و عمل مي کنيم.

وي افزود: همه ليبرال صفتان و غرب گرايان بدانند که ملت ايران هرگز از شعارهاي مرگ بر صهيونيست و مرگ بر آمريکا تحت هيچ شرايطي دست بر نخواهند داشت.

عده اي از حس وطن دوستي جوانان سوء استفاده مي کنند

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که عده اي امروز از حس وطن دوستي جوانان سوء استفاده مي کنند، افزود: به صراحت بايد گفت امروز در جامعه ايران انقلابي دو خط فکري غرب گرا و انقلابي وجود دارد.

حجت الاسلام سعادت فر در بخش ديگري از خطبه ها افزود: امروز نماز جمعه کانون وحدت بين حزب الله و تبيين کننده مرز بين دو خط فکري انقلابي و غرب گراست.

وي با اشاره به صادرات رايگان گاز ايران به ترکيه در اثر قرارداد خيانت بار کرسنت، افزود: اگر اين گاز امروز به کشورهاي مظلوم همچون سوريه، عراق و يمن مي رفت سر و صداي زيادي به پا مي کرد.

افراد سهل انديش حداقل اما فعالند/اعتماد به ليبرال مملکت را تحويل منافقين مي دهد

حجت الاسلام سعادت فر با تاکيد بر اين که بايد مراقب بود مملکت تحت مديريت افراد ساده لوح قرار نگيرد، گفت: اعتماد به ليبرال سرانجامش تحويل مملکت به منافقين مي شود.

وي با بيان اين که با سهل انديشي نمي شود مملکت را اداره کرد، افزود: مشکل مملکت افراد سهل انديش و بي خيال هستند که حداقل اما فعالند.

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن گراميداشت ياد و خاطره حضرت امام (ره) و شهداي ۱۵ خرداد، گفت: آن روزي که مجلس و دولت خوي کاخ نشيني پيدا کند بايد فاتحه کشور را بخوانيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۵۶

6 Jan 2020