۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷
کد مطلب : ۲۳۰۰۴
رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ

عدم اختصاص گشايش اعتباري باعث تعطيلي چندين شرکت در کوهرنگ شد

رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ گفت: در سال گذشته متاسفانه گشايش اعتباري به چند شرکت اختصاص داده نشد و اين باعث تعطيلي چندين شرکت سرمايه گذار در اين شهرستان شد.
عدم اختصاص گشايش اعتباري باعث تعطيلي چندين شرکت در کوهرنگ شد
به گزارش جهانبین نیوز، رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ در گفتگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، با انتقاد از عدم اختصاص گشايش اعتباري براي چند شرکت در اين شهرستان گفت: در سال گذشته متاسفانه گشايش اعتباري به چند شرکت اختصاص داده نشد و اين باعث تعطيلي چندين شرکت سرمايه گذار در اين شهرستان شد.

مهندس مهراب جمالپور با بيان اينکه گشايش اعتباري در زمان پيش بيني شده اختصاص نيافت و همين مساله باعث تعطيلي اين شرکت هاي اشتغالزا شد و باعث شد راه اندازي آنها عقب بيفتد.

مهراب جمالپور با دعوت از سرمايه گذاران براي سرمايه گذاري در شهرستان مستعد کوهرنگ بيان داشت: شهرستان کوهرنگ از امنيت بالايي براي سرمايه گذاري برخوردار است و ما هم امنيت و هم تسهيلات ريالي را براي سرمايه گذاران فراهم مي کنيم.

جمالپور گفت: مشکلي که الان وجود دارد اين است که در پرداخت تسهيلات ارزي به سرمايه گذاران دچار مشکل هستيم، دولت بايد راه حل مناسبي براي اين مشکل فراهم کند.

رئيس اداره صنعت معدن و تجارت کوهرنگ راه اندازي شهرک تخصصي آب در کوهرنگ را تحول بزرگي در سطح کشور بيان کرد و تصريح کرد: راه اندازي اين شهرک فرصت هاي شغلي و اشتغالزايي زيادي را براي جوانان بوجود مي آورد و دولت بايد به بخش خصوصي هم توجه کند.

مهراب جمالپور اشاره اي هم به واردات کالاهاي خارجي به شهرستان کوهرنگ کرد و بيان داشت: عمده وارداتي که به اين شهرستان از خارج کشور مي شود ماشين الات اوليه خط توليد است و خوشبختانه واردات کالاهاي مصرفي به اين شهرستان بسیار محدود است.


انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۹:۲۳

30 Jan 2020